Balsas.lt linksmai
Mokytojas: - Jūsų sūnus visiškai nesimoko geografijos! - Nieko baisaus. Su mūsų pajamomis toli nenuvažiuosi.

 

 
Nelegalių maisto papildų valdžios institucijos neįveikia

Nelegalių maisto papildų valdžios institucijos neįveikia 2

2010.07.19 07:56

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) pranešė nustačiusi, kad Lietuvoje neregistruota ir atitinkamai veiklai leidimo neturinti bendrovė platina ir reklamuoja nelegalius „Helvetia Apotheke“ prekės ženklo maisto papildus ir kad ikiteisminį tyrimą tęsia Policijos departamentas, Mokesčių inspekcija ir kitos žinybos.

Gairės: Sveikata, Maisto papildai, Mineralai, Vitaminai, Vitaminai ir mineralai

 
Olandijos mokslininkai: vitaminas E sumažina silpnaprotystės pavojų

Olandijos mokslininkai: vitaminas E sumažina silpnaprotystės pavojų

2010.07.16 09:26

Pagyvenusiems žmonėms su maistu suvartojant daugiau vitamino E, sumažėja tikimybė susirgti demencija arba senatvine silpnaprotyste, rodo Olandijoje atliktas tyrimas.

Gairės: Sveikata, Vitaminai ir mineralai, vitaminas E

 
Astmą iššaukia vitamino D stygius

Astmą iššaukia vitamino D stygius

2010.06.29 17:46

Vitamino D nepakankamumas siejamas su stipriais astmos priepuoliais

Gairės: Vitaminai ir mineralai, Vitaminas D, Vitaminai

 
Reumatas ir vitaminas D - susiję

Reumatas ir vitaminas D - susiję

2010.06.23 11:24

Dviem nesusijusiais tyrimais nustatyta, kad vitamino D nepakankamumas paplitęs tarp kuo įvairiausiomis reumatinėmis ligomis sergančių pacientų – daugiau kaip pusė jų turi mažiau nei sveikiems žmonėms rekomenduojamas šios aktyviosios medžiagos kiekis.

Gairės: Vitaminai, Vitaminai ir mineralai, Vitaminas D, reumatas

 
Egzema yra įveikiama

Egzema yra įveikiama 1

2010.06.02 08:08

Vaikams, kurie valgo daug vitamino E turtingo maisto, yra mažesnė tikimybė susirgti alerginės kilmės odos uždegimu egzema, rodo Japonijoje atliktas tyrimas.

Gairės: Sveikata, Vitaminai ir mineralai, egzema

 
Naujos rekomendacijos vitaminui D

Naujos rekomendacijos vitaminui D

2010.05.11 07:44

Tarptautinis osteoporozės fondas paskelbė naujas rekomendacijas, kiek vitamino D turėtų vartoti pagyvenę vyrai ir moterys, kartu pabrėždamas, jog vitamino D nepakankamumas pasaulyje tebelieka visuotinai paplitęs.

Gairės: Vitaminai ir mineralai, Sveikata, Vitaminas D

 
Kanados mokslininkai rekomenduoja: nėščioms privalu gerti vitaminą D

Kanados mokslininkai rekomenduoja: nėščioms privalu gerti vitaminą D 2

2010.05.05 08:29

Vitamino D vartojimas nėštumo laikotarpiu yra ne tik saugus motinai ir vaisiui, bet ir gali sumažinti pirmalaikio gimdymo bei infekcijų tikimybę, teigia Kanados mokslininkai. Savo atsitiktinių imčių kontroliuojamą tyrimą jie pristatė kasmetinėje Pediatrijos mokslinių draugijų konferencijoje Vankuveryje.

Gairės: Vitaminai ir mineralai, Vitaminas D, nėštumas

 
JAV gyventojai nepakankamai vartoja vitaminą D

JAV gyventojai nepakankamai vartoja vitaminą D 2

2010.04.08 17:09

JAV atliktas tyrimas parodė, kad amerikiečiai gauna nepakankamai vitamino D ir kalcio nepaisant to, kad nemažai gyventojų vartoja maisto papildus.

Gairės: Sveikata, Vitaminai ir mineralai, Vitaminai

 
Vitaminas D - kaulų draugas!

Vitaminas D - kaulų draugas!

2010.03.17 14:59

Kai reikia sumažinti kaulų lūžių riziką, paprastai gydytojai rekomenduoja vartoti daugiau kalcio, taip pat kalcio su magniu, tačiau JAV atliktas tyrimas pabrėžė vitamino D vaidmenį organizmui įsisavinant kalcį.

Gairės: Sveikata, Vitaminai ir mineralai, Vitaminas D

 
Vitaminas A - energetikas!

Vitaminas A - energetikas!

2010.03.16 11:18

Vitaminas A gali vaidinti esminį vaidmenį žmogaus organizmo ląstelėms gaminant energiją, teigia tarptautinė mokslininkų grupė, mananti atsakiusi į „beveik 100 metų senumo klausimą“, kodėl vitamino A nepakankamumas lemia tiek daug ligų.

Gairės: Sveikata, Vitaminas A, Vitaminai ir mineralai, Geros naujienos

 
Vitaminas D gali apsaugoti pagyvenusius žmones nuo širdies ligų ir diabeto

Vitaminas D gali apsaugoti pagyvenusius žmones nuo širdies ligų ir diabeto 1

2010.02.20 11:53

Vidutinio ir vyresnio amžiaus žmonėms organizme sukaupus daug vitamino D, jų rizika susirgti širdies ligomis sumažėja trečdaliu, teigia britų mokslininkai.

Gairės: Sveikata, Vitaminai ir mineralai, Vitaminas D

 
Vitaminas D gali smarkiai sumažinti žarnyno vėžio tikimybę

Vitaminas D gali smarkiai sumažinti žarnyno vėžio tikimybę 6

2010.01.25 14:22

Išanalizavę duomenis iš dešimties Europos valstybių, mokslininkai daro išvadą, kad kraujyje daugiausia vitamino D turintiems asmenims rizika susirgti kolorektaliniu vėžiu sumažėja net 40 procentų. Kolorektaliniu vadinamas gaubtinės ir tiesiosios žarnos vėžys.

Gairės: Žarnyno vėžys, Vitaminai ir mineralai, Vitaminas D

 
Vitaminai ir mineralai gali sumažinti riziką susirgti pūslės vėžiu

Vitaminai ir mineralai gali sumažinti riziką susirgti pūslės vėžiu 4

2010.01.07 12:19

Vartojant daug vitamino E, rizika susirgti pūslės vėžiu gali sumažėti maždaug trečdaliu, teigiama tarptautinės mokslininkų grupės paskalbtame tyrime.

Gairės: Sveikatos patarimai, Sveikata, Vitaminai ir mineralai

 
Ar gali gaivieji gėrimai būti naudingi organizmui?

Ar gali gaivieji gėrimai būti naudingi organizmui? 9

2010.01.04 10:21

Daug kartų esu girdėjusi, kad gaivieji gėrimai (limonadai) yra kenksmingi sveikatai dėl jų sudėtyje esančių saldiklių, dažiklių, angliarūgštės ir t.t. Tačiau gamintojai teigia, kad juose yra vitaminų, natūralių vaisių sulčių ir pan. Ar gali gaivieji gėrimai būti naudingi organizmui?

Gairės: Vaisvandeniai, Gaivieji gėrimai, sveika mityba, Vitaminai ir mineralai, Maisto priedai

 
 
 
 
 
 

Dienos klausimas

Ar sutiktumėte papildomai mokėti už „išmaniojo taksi“ paslaugas?

 
 

Laisvalaikis Lietuvoje

 
 

Aktyviausias savaitės komentatorius

Šimtas penkiasdešimtas nugalėtojas - Sido
 
 
Orai TV programa Valiutų kursai Kuro kainos Darbo skelbimai Skelbimai Įmonės Video Skundai Studijos Mama Žodynas Sveikinimai