Balsas.lt linksmai
Draugai ateina ir išeina. Priešai kaupiasi.

 

 

Rusijos atsakomybė už sovietinę Lietuvos okupaciją (2)

2009-10-23 17:50:58
Žygeivis - to Žygeivis 2009-10-23 12:37:28
Apie kokias čia svajones aiškini?

Aš kalbu apie jau nelabai tolimą realybę - Rusijos imperijos galutinę likvidaciją ir visišką subyrėjimą.

Beje, jei to nespės padaryti patys rusai ir kitos toje imperijoje vergaujančios tautos, tai šitai padarys Kinija.

Dėl šito jokių abejonių jau seniai nekyla net ir patiems aršiausiems rusų šovinistams ir jų vadams.

Pakankamai dažnai žiūriu TVCI, RTV, 1-ą kanalą ir kt. - ten jų patys šovinistiškiausi komentatoriai jau seniai su graudžiomis ašaromis akyse verkia, pasakodami kaip kinai vis rimčiau kolonizuoja Sibirą ir Tolimuosius Rytus (o juk ir Maskvoje jų jau šimtai tūkstančių), o Rusijos valdžia nieko negali pakeisti - netgi atvirkščiai, pačias naujausias ginklų sistemas (lėktuvai, tankai, raketos, pvz. kompleksai S-300 ir net S-400), kurių nėra ir Rusijos armijoje arba tėra vos keletas (nes nėra pinigų jiems įsigyti), parduoda šimtais vienetų į Kiniją. O čia labai greit juos nukopijuoja ir jau gamina savus analogus.

Apie susitarimą tarp Kinijos ir Rusijos dėl pasienio demilitarizacijos ką nors teko girdėti?

Tik esmė tame, kad pas rusus pasienyje sutelkta visa infrastruktūra, o toliau į šiaurę tik tuščia laukinė taiga. Kinijos pusėje puikūs keliai ir gerai išvystyta infrastruktūra. Permesti savo armiją jie gali per kelias valandas. Beje, neseniai kaip tik ir atliko milžoiniško masto mokymus - ar tik ne 7 provincijose vienu metu apie milijonas kareivių dalyvavo.

Ir atominių ginklų sistemas Kinija pastoviai tobulina ir bando. Bei raketas į kosmosą leidžia.

Tiesą sakant, dabartinės Rusijos vadovybės veiksmai labai jau primena Stalino veiksmus iki WW2, bandant "nuraminti" ir apgauti Hitlerį. Bet Kinija tai ne Hitleris, o 1,5 milijardo gudrių azijatų gerokai gausesni nei Hitlerio 80 milijonų vokiečių ...

Taigi, tai tik laiko (ir nelabai tolimo) klausimas, kada Kinija nutars sudoroti Rusiją - "geruoju" ar "piktuoju". Kinija per ilgai laukti negali - jai reikia naujų teritorijų ir resursų sparčiai besidauginantiems gyventojams patalpinti ir sulaikyti nuo "bunto".

2009-10-23 13:53:25
vėl muilinate akis
p-nas Žalimai:) - "Yra daug „čečėniškų“ bylų šioje srityje, kai nukentėję nuo Rusijos karinių ir kitokių pajėgų veiksmų Čečėnijos gyventojai laimėjo bylas Strasbūre dėl aktų, kurie visiškai analogiški tiems aktams, kurie buvo įvykdyti Lietuvoje sovietinės okupacijos laikotarpiu ir kurie visiškai analogiški nacių žvėriškumams." Reikėtų nurodyti nors vieną "čečėnišką" aktą, analogišką 1940 metų lietuviškiems, dėl kurio Rusija prapylė bylą EŽTT:)) Jei nenurodote nieko konkretaus, tai visi Tamstos pamąstymai tėra tik abstracija - "akių muilinimas":)) Be pykčio:)__Vingių Jonas
2009-10-23 12:37:28
to Žygeivis
Argi negalite bent kiek sutramdyti savo naivumo?Rusija yra per didelis kąsnis,kad galėtumėte svajoti apie jos likvidavomą.Kas būtų buve Latvijoje,jei Latvijos rusai būtų ginklu pasipriešinę Latvijos nepriklausomybei? O antra,tereikia Rusijau bent žingsnį žengti kokių nors nuostolių atlyginimo kryptimi,kaip jai už nugaros į eilę atsistos ne tik latviai su estais,bet tarp pirmųjų bus ir ulrainiečiai,ir moldavai,ir kas tik norite. Nieko jūs negausite,kaip bepasisuks įvykiai Europoje,meskite landsbergikas svajones iš galvos.
2009-10-23 12:28:36
Romulas
" Okupacija,okupacija..." Kaip ten su ta okupacija buvo,žalimai daug ką prirašo,bet juk paskutiniame Lietuvos vyriausybės posėdyje Tarybų Sąjungos ultimatumas buvo priimtas ir Smetona,perdavęs įgaliojimus Merkiui,išvyko iš Lietuvos? Tad kur čia ta okupacija,jei patys,nors ir iš baimės,bet sutiko,kad būtų įvesta kariuomenė?
2009-10-22 17:21:54
Joachimui
O as tamsta rekomenduoju i Maskva plechanovo akademija - uz lojaluma Kremliui to nusipelnete. Laikas butu ten vaziuoti, o ne cia savo neisprsima ir atstovavima Rusijai demonstruoti.
2009-10-22 16:48:07
J.S
Aptartos galimos hipotetines kryptis, bet ir visoms iskarto uzdedamos minuso zenklas, nes taip galima, bet to nebutu, nes rusijatokia, o tas galima butu, bet vel tada nebuvo, taip ir nera konkretaus pagrindo, aiskiu argumentu, kuriais galetume remtis, ieskodami teisybes bei materialinio atlygio uz padaryta zala, reiktu drasesniu zingsniu, taciau ne pries rusija, o su gilesne integracija i ES ir NATO, o ne kaip dabar yra, tada prasidetu ir kitoks dialogas su rusija, tuomet galbut net ir su dabartine valdzia butu galima pradet diskusijas apie sia tema, kol kas iki to nebuvo dialogo, buvo konfrontacija, nesiulau pataikaut siulau gudrumu apeit.
2009-10-22 16:41:48
Joachimas - Zalimui
Ponas Zalimas tik burna tusciai paausino ir laika vejais paleido, nes pats sau (sic!) irode, kad jokiu sansu issireikauti kompensacijos is Rusijos nera. Trumpai tariant, jis vargiai gali pretenduoti i rimta teisininka su tokiomis kukliomis tarptautines teises ziniomis ir tokia tendencinga ju interpretacija. Isvada: sis straipsniukas tik dar viena pigi krikdemu viesuju rysiu akcija, kuri tikram tesininkui tikrai garbes nedaro, bet tik parodo jo ribotuma. Bet manes tai labai nestebina, nes pries keleta metu Zalimas Bernardinuose diskutuodamas su istoriku Nikzentaiciu apie Klaipedos krasto susigrazinima taip pat buvo pripaistes gera dubeni makaronu. Ponui Z vertetu tobulinti ir tarptautines teises zinias ir istorijos. Rekomenduoju jam naujausia istoriko Mindaugo Pociaus knyga KITA MENULIO PUSE...
2009-10-22 15:48:28
prie ko cia rusai
SSSR buvo zydu eksperimentas Lenino vyriausybej nebuvo rusu tik zydai ir vienas lenkas.
2009-10-22 13:15:22
ignas to marius
Na ir nesąmonę čia paporinai:) Pilietybės politika - kiekvienos valstybės reikalas ir ji niekaip nėra susijusi su aptariama teama.
2009-10-22 12:49:38
marius
Lietuva niekada negaus jokios kompensacijos, nes pati Lietuva neigia okupaciją. Faktas: nulinis pilietybės variantas reškia ne ką kitą kaip istorijos, tame tarpe ir okupacijos nurašymą į nebūtį.
2009-10-22 12:33:42
Žygeivis
D. Žalimas labai aiškiai apibūdino, kas iš tikro yra ta vadinamoji "Tarptautinė teisė" - ji paremta labai aiškiu principu "Kas galima Dzeusui, draudžiama jaučiui" :)

("...be Rusijos sutikimo Teismas negali imtis nagrinėti šio ginčo, kad ir kaip būtų aišku, kaip jį spręsti. Tokios yra tarptautinės teisės normos.")

("...jeigu tai būtų ieškinys Lietuvos teisme, tai Rusijos Federacijai būtų pripažintas imunitetas.")

("...visi ginkluotųjų pajėgų veiksmai, nepaisant to, kad jie ir pažeidžia tarptautinės humanitarinės teisės normas, (tarkim, civilių žudymai ir netgi genocido aktai) patenka į šitą imuniteto sritį.")

("Europos Žmogaus Teisių Teismo - Strasbūro Teismo - praktikoje teisė į nuosavybės teisių atkūrimą neginama")

Va taip - toks iš tikro yra tas "tarptautinis teisingumas"...

Kitaip sakant, kol Rusijos imperija nebus likviduota (kaip buvo likviduotas "Trečias reichas") - vienu ar kitu būdu, ir į valdžią ten neateis "likvidatorių" pastatyti asmenys (kaip jie atėjo į valdžią Vakarų Vokietijoje po WW2), tol Rusijos imperija niekam nieko negrąžins ir nekompensuos.

Kaip tiksliai parašė D. Žalimas:

"Ji (žalos atlyginimo perspektyva), deja, priklauso, ir nuo pačioje Rusijoje besiklostančios politinės situacijos. Nereikėtų būti visiškiems pesimistams: galbūt vieną dieną Rusijos Federacijoje atsiras ir tokia valdžia, kuri galės šiais klausimais kalbėtis ir sąžiningai bei atvirai juos spręsti."
2009-10-22 11:57:15
>2009-10-22 11:43:53
Dainius Žalimas: SSRS okupacijos žalos atlyginimo įstatymas tarptautinės teisės normų kontekste (I) 2005-09-10

http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles/33722

2009-10-22 11:43:53
Vytautui Ju
Staipnsis, kiek as atsimenu, parengtas pagal D. Zalimo pranesima, kuri as girdejau, bet spaudoje dar nemaciau.
2009-10-22 10:00:07
Labai puikua straipsnis.Atsakomybė privalo būti ir ji tikrai bus.Nei viena raudonojo fašizmo auka žinoma ir niekada nebus pamiršta taip kaip ir rudojo fašizmo.
2009-10-22 09:32:00
bimbinėtoja
įdomų komentarą radau Delfyje: .......................................Lietuvos gėjus - Viktorui Uspaskich

Pirmas mano komentaras buvo skirtas jūsų kolegai EP L.Donskiui. Džiaugiuosi,kad jūs nors nebalsavote prieš Lietuvą. Įdomu būtų sužinoti, kodėl įstojote būtent į šią "liberalų" partiją EP. Juk visos šios, kartu su Rusijos Jabloko, partijos pavaldžios vienam centrui, kuriam vadovauja, žr.wiki., anglišką pavardę ir anglišką titulą įsigijęs kosmopolitas... kurio tikslas "liberalų" rankomis sunaikint tautas, tame tarpe ir rusų. Ar jūs iš tiesų to norite?

Lietuvos gėjus - Leonidui Donskiui

2009-10-22 09:07:42
Man būtų įdomu sužinoti kas jus įpareigojo ginti "gėjų teises" Europos sąjungoje? Gėjų lyga? Bet juk tai ne mūsų atstovai. Juos mums primetė kažkokios slaptos globalistinės organizacijos ir jie ėmė kalbėti Lietuvos gėjų vardu nors net lietuviškai dorai nemoka. Jums nepavyks naudoti "gėjų klausimo" savo politiniams tikslams. Patikėkit. jums nepavyks Lietuvos "mažumų" supriešinti su tauta kaip tai darė jūsų globalios valdžios ištroškę kolegos JAV, panaudodami "juodukus" prieš baltuosius, dirbtinai keldami "rasizmo" problemą. Baltieji pergudravo šią jūsų politiką išsiringdami prezidentu tamsiaodį, bet šviesaus proto žmogų. Mes, gėjai, buriamės į judėjimą "už vieningą Lietuvą" ir nusiūsime savo memorandumą Europos komisijai. LIETUVOJE NĖRA GĖJŲ DISKRIMINACIJOS kaip Lietuvoje nėra ir "mažumų" diskriminacijos. .... ..kaip žinome, Donskis dabar yra vienoje "liberalų" kuopoje kartu su Uspaskichu. Ar Uspaskichas taip pat kovos "už gėjų teises" ? Patikėkit, Viktorai, mums jūsų šitokios "kovos" tikrai nereikia. Lietuvoje yra kur kas rimtesnių problemų. Verčiau pakovokite už žmogaus teisę pavalgyti.
2009-10-22 09:26:00
Vytautas Ju.

Nurchaci

Gerbiu Jus už tai, kad viešojoje erdvėje turite pastovų slapyvardį, pagal kurį Jus galiu atpažinti. Prisipažinsiu, visada perskaitau Jūsų komentarą ir labai dažnai esu tokios pat arba panašios nuomonės. Bet ne visada. Nemanau, jog dėl to turėtų kilti kokių nors problemų.

Sutinku, paskutinį sakinį apie honorarus būtų galima išbraukti. Kai perskaičiau komentarą ir man jis pasirodė perteklinis ir nelabai derantis prie pagrindinės minties.

Dėl kartojimo 222 kartų, nesu toks tikras, abejoju ar tai duos naudos, manau, jog Jūs savo pirmame komentare labai aiškiai įvardijote pagrindinę priežastį, — tai lietuvių sąmoningumas.Duok Dieve pradžioje nors lašą elementaraus sąmoningumo, o jau po to ir pilietinio. Tikėčiau, jog tada ir su prezidentais nebus tokių problemų, kurias paminėjote ir gal būt Seimo pirmininko reitingus augintų ne homoseksualų gildija, o Lietuvos piliečiai (jeigu iš viso augintų, bent jau dabartinei).

Bet kokiu atveju, sėkmės Jums patriotiškumo fronte, deja, liksiu liberalesnis, bent jau Lietuvai ir lietuviams, kaip aname straipsnyje apie partizanus. Gaila, kad daugelis pareiškusių savo nuomone, taip ir nesuprato, jog kalba eina apie lietuvius, o ne apie okupantus, kurie buvo skirtinguose barikadų pusėse dėl pačių įvairiausių priežasčių. Aš net tuos eilinius stribus, kurie buvo užverbuoti iš kaimo bernų, laikau aukomis, OKUPACIJOS AUKOMIS, kuriais pasinaudojo okupantai, bandydami pačių lietuvių rankomis susidoroti su partizaniniu judėjimu, todėl galėčiau eiti į kompromisą dėl jų kaltės, nes kaip rašė komentatorius Rimantas, Lietuvoje yra daug šeimų, kurių giminėje buvo visko ir visokių.

2009-10-22 08:42:22
ernestas
toke kejp žalimas tarnauja amerikos žydam je nenori kad letuva draugiškaj sugiventu su broliška rusija kuri išvadavo letuva no vokišku okupantu
2009-10-22 08:42:19
ernestas
toke kejp žalimas tarnauja amerikos žydam je nenori kad letuva draugiškaj sugiventu su broliška rusija kuri išvadavo letuva no vokišku okupantu
2009-10-22 08:39:58
ernestas
toke kejp žalimas tarnauja amerikos žydam je nenori kad letuva draugiškaj sugiventu su broliška rusija kuri išvadavo letuva no vokišku okupantu
2009-10-22 08:37:38
Nurchaci to Vytautas Ju.
Dažnai sutinku su Jūsų nuomone, bet šįkart...
Tikiu, kad šiame straipsnyje Dainius pakartojo savo jau anksčiau išsakytus teiginius, bet tikrai nemanau, kad jis tai padarė dėl honorarų. Yra dalykai, kuriuos būtina kartoti ne tik du, bet ir du šimtai dvidešimt du kartus - tol, kol jie netaps tokie pat akivaizdus, kaip dukart du - lygu keturi. O juk pats matote, kad tai dar nėra. Tai gal ne Dainiui (ir kitiems tokiems kaip jis) reikia priekaištauti, kad jis (jie) kartoja tą patį, o tiems, kurie turi tautos mandatą ir kažkodėl sabotuoja tautos valią.
Lietuvių bėda yra tame, kad mes dažnai nuleidžiame rankas dar net nepradėję kautis. Tai kaip gi tokiems rusai nelips ant galvos - patys tiesiog prašomes. Ir paslaugiai atkišame tam tikrą kūno dalį.
 
 
 
 

Išsakyk nuomonę

 
 
 
 
 
 
 
 

Dienos klausimas

Ar sutiktumėte papildomai mokėti už „išmaniojo taksi“ paslaugas?

 
 

Laisvalaikis Lietuvoje

 
 

Aktyviausias savaitės komentatorius

Šimtas penkiasdešimtas nugalėtojas - Sido
 
 
Orai TV programa Valiutų kursai Kuro kainos Darbo skelbimai Skelbimai Įmonės Video Skundai Studijos Mama Žodynas Sveikinimai