Balsas.lt linksmai
Draugai ateina ir išeina. Priešai kaupiasi.

 

 

Netolerancija kitataučiams Lietuvoje: tariama ar esama?

1 - 15
2010-04-04 20:35:36
Ispudis
Negras ar musulmonas Rytu Europoje, Lietuvoje, pasijaustu taip, lyg didziuleje girioje, pilnoje vilku.
2010-04-04 17:32:32
hah
„Romai“, „juodaodžiai“... O kur prapuolė negrai, mulatai, metisai ir čigonai? Pirma lietuvių kalbos išmok, „toleraste“ straipsnio autore.
2010-04-01 19:58:57
Stebėtoja
Eii, Laurynai, Algimantas Čekuolis dėstė Vilniaus Universitete ir gavo garbę vadintis profesoriumi :)

http://www.balsas.lt/naujiena/379079/patriotiskas-jaunimas-eisena-minejo-kovo-11-aja-foto

http://kauno.diena.lt/naujienos/lietuva/zydus-papiktino-kovo-11-osios-eityniu-dalyviai-267735

http://klaipeda.diena.lt/naujienos/lietuva/patriotisko-jaunimo-eitynes-patriotizmu-neapsiribojo-papildyta-18-30-val-267303

Čia šiaip, del idomumo tiems sakantiems, kad eitynių 2010 - aisiai nebuvo ;)))

Man tai dzin tos eitynės, labiau patinka klausyt savo senelio, kuris yra žydų tautybės ir kiekvieną Kovo 11 ruošiasi eit muštis su tais skustagalviais :D
2010-04-01 19:20:00
Laurynas
Šiaip jau autorei pastabų tikrai daug galiu skirt. Tikrai skinų eitynės buvo 2008, o ne 2009 ir ne 2010, net datą straipsnio pasitikrinau ar tikrai ne per seną straipsnį skaitau. Šiais metais tikrai eisenos tikslas nebuvo rasistinio pobūdžio, o sveiko patriotinio. Tai čia šitie faktai tikrai iš piršto laužti ir man tikrai nerūpi kurioj Vilniaus ar pvz. Plungės vietoj, kas matė kokį girtą skinheadą, nes eitynės buvo būtent ten. Dėl policijos, tai viskas labai normalu, jie gi tiesiog privalo saugoti žmones, nesvarbu nuo ko ar nuo jų pačių ar dar nuo, net ir gatvės muzikos dienojo pila policijos, kodėl ?? Nes tie irgi ten koki chuliganai ?? Ne. Bet juk atsarga gėdos nedaro.
Dėl A. Čekuolio, hmmm pirmą kart girdžiu, kad jis profesorius, na čia nežinau, bet jei nežinau tai ir abejoju.
Apskritai rasizmas man yra nepriimtinas dalykas, bet jeigu dauguma sukuria tokią nomonę apie save, na tai kas po paraliais kitas ją tegali pakeist?? Čia aš apie čigonus, ar romus,ar dar kaip jie ten vadinasi... Puikiai visi žino, jog didžiausias intraveninių narkotikų pardavimo ir ko gero gamybos taškas Vilniuje yra pas tuos romus Kirtimuose, mūsų teisėsauga kažkaip to nemato, ar dar bala -in dėl kokių priežaščių to neišnaikina, tai žmonės linkę patys gintis, nuo jų atsiriboja ir nenori turėt jokių reikalų su tais žmogais, velgi didesniųjų miestų stotyse taip pat sukinėjasi čigonų kilmės vyriškiai su neiaškiais juvelyrinias, bižuteriniais gaminaiais, telefonais ir dar su bala žin kuo, pardavinėja juos už įtartinai mažas kainas, tad kaipgi nesusidarys nuomonė, jog jie yra vagys, nusikaltėliai???
Na, o pats rasimas iš esmės yra tikrai didelė problema, tikrai keistai atrodo visi tie neva tėvynės mylėtojai su A. Hitlerio svastikom šūkaujantys "sieg heil". Šiaip jau "nazifilijoj" nematau nieko lietuviško. O juodaodžio nosies sutrupinimas irgi neužtarnauja gero vardo ir savos "rūšies" nepagerina, tik atspindi mūsų tautos bukaprotiškumą. O ta baimė dėl nukultūrėjimo tikrai yra nepagrįsta. Dabar prisiminkim Vytauto Didžiojo laikus, jei neesat skaitę apie LDK, tai šieik tiek papasakosiu. Kaip manot kodėl Lietuva tada taip iškilo??? Nes Vycka nebijojo pasikviest žmonių iš kitų valstybių, kad jam padėtų augint savo šalį kvietė jis ne tik karius, bet ir architektus, mokslininkus ir kitus šviesuolius. Čia buvo ko gero pati tolerantiškiausia valstybė Europoje, todėl tada ir buvo Lietuvos aukso amžius. Ir nenutautėjo ir kalbam lietuviškai. Mes stipri tauta. O visos kultūros turi tendenciją keistis. Lygiai taip kaip mes dabar jau nebedainuojame senųjų lietuviškų dainų apie mergelę ir bernelį, bet jos yra ir niekas, joks juodaodis raudonodis ar dar balažinkas nesunaikins mūsų, tad, gerbiamieji, nėra ko bijoti, nes iškilus problemai mes vienijamės ir parodom savo lietuvišką tvirtybę, kad ir kokia bebūtų valdžia ar dar kokia pekla, mes juk visi mylim Lietuvą, o jei ir nestotume krūtine prieš tanką, tai tikrai pasistengtume savo tautą apgint kitais būdais. Nebijokit būt lietuviais tarp nelietuvių, draugaukit su jais ir tada jie draugaus su jumis ir saugos tokius kokiais esat :)
2010-03-31 18:01:16
Arūnas
Kai kada leidimas kalbėti tik "į vienus vartus" ir iššaukia kad ir rasistines nuotaikas. Apie viską reiktų ramiau kalbėti ir kalbėtis - taip būtų geriau. Dabar gi - tik priekiame patys save ir vieni kitus, jog esame blogi, "neeuropietški". Kiekviena tauta instinktyviai siekia išlikti - didesnėms tai lengiau daryti, jos ir mažiau jautrios kitataučiams, mažosioms tautoms sunkiau - jos ir jautresnės. Dabar kaip ir draudžiama kalbėti apie tautos išlikimo galimybes, pavojus ir galimas priemones išlikti .. tai irgi iššaukia neproporcingas reakcijas... šiuos dalykus taip pat reikia suprasti. Suprasti reikia ir neseną istoriją, kai atvykėliai gaudavo butus, jautėsi viršeni ir kai kurie net niekino mus, čia gyvenenčius ne vieną tūkstantį metų ... Nemalonus tai jausmas - gyvenant savo žemėse jaustis svetimu, nieko nesprendžiančiu - mat tvarką daryti turi teisę kiti - vyrenieji protingesnieji didieji broliai, prieš tai kurie mus žudė, siuntė į lagerius.
Taip pat pastebimas ir vakarų europiečių pasipūtimas, viršenybės pojūtis - nes moko ir pamokslauja mums, ir moko kaip turime mes čia gyventi. O dar net ir po 1955 metų "Vakarų vakaruose" rasismas buvo praktikuojamas... Patys prisidirbę dabar mus moko nebūti rasistais.

Jei autorė - iš Vilniaus, ji gal buvo sutikusi gatvėse čigones, apgaudinėjančias praeivius... iš žmonių elgesio susidaro ir nuomonė apie juos. Visi mes - įvairių rasių žmonės - turėdami neigiamą patirtį, tampame atsargesniais - tai bendražmogiškas (netgi - bendragyvuliškas) dėsnis.

Autorė turėtų į tai atsižvelgti. Na, nebent ji prijaustų tiems taip dar neseniai buvusiems "didžiųjų brolių" laikams.
2010-03-31 09:18:29
Auris
Juokinat su savo metrais ir centimetrais :DDD Pro langa maciau, gediminu ėjo, neradau parasyta, kad masiskai ėjo, bet, kad prospektas buvo nuo jūsų ėjimėlių švarus Kovo 11, tai jau čia nejuokinkit.. ir net į lauką bijojau išeiti :D Man išvis net nereikia eit pažiūrėt, aš pro langą viską matau :)
2010-03-30 23:13:25
To To prof. dr. Amblys
siaip tai tau reiktu prasisviesti galva ir ne tik. Spauda iskraipe faktus, o us tais faktais remiates. Ir dar kitiems aiskinat kokie jie neteisus. Kita kart patys eikit pasiziurekit ir pamatysit kaip kas vyksta.
2010-03-30 17:23:33
To Zyklas
Turime draugų užsieniečių, domimės jų likimais ir skaitome atvykėlių interviu straipsnio pabaigoje :) O kas svarbiausia, nespalvinu juodo baltai...
2010-03-30 17:00:51
Vienareikšmiškai
Neapykanta yra esama! Nes lietuviai nebūtų lietuviais, jeigu su savimi nesinešiotų bent litro pykčio ir įniršio širdyje. Seniai supratau, kad Lietuva niekad neturės garbės vadintis daugiakultūre šalimi, nes kas antras į šalį atvykęs užsienietis gauna į galvą ir supranta, kad niekas čia jo nelaukia... Saulės šviesmečių mums net iki Berlyno ir Londono...
2010-03-30 17:07:55
Zyklas
"nes kas antras į šalį atvykęs užsienietis gauna į galvą ir supranta, kad niekas čia jo nelaukia..." - turite statistikos išrašą, ar šiaip rašote kas į galvą šauna?
2010-03-30 22:58:54
"Seniai supratau, kad Lietuva niekad neturės garbės vadintis daugiakultūre šalimi"

Kokia čia dar garbė? Būti kekše ir dulkintis su belekuo.. Čia lygiai tas pats, kas "daugiakultūrė šalis/tauta". Kieviena tauta turi turėti savo kultūrą. Neturės - bus nevertesnė nei kekšė, kuri dulkinas už rašalo butelį.

Be to užsieniečių, kurie pvz atvyko su Erasmus programa teko ne vieną ir ne du pažinti, ir nei vienas jų negavo galvon.. Nors kai kurie buvo ne tik, kad užsieniečiai, bet dar ir metalistai, kurie lyg ir turėtų dar didesnę tikimybę gauti galvon. Bet gyveno ir jautėsi puikiai, turėjo daug draugų ir norėjo kada nors sugrįžti, kai bus galimybė, kadangi mes įdomūs, draugiški, ir dar turime išlaikę šiokį tokį identitetą, kurio kiti neturi..
2010-03-31 13:02:12
Atvyko su Erasmus. Viskas labai priklauso, į kurį miestą tie žmonės atvyko. Vilnius nuo seniausių laikų pilnas įvairiataučių žmonių, todėl ir dabar jis labiau priima atvykusius iš svetur. Kaune daug lietuvių, ten visi kreiviau ir žiūri. Ir dar pasimosikuot kumščiais mėgsta.
2010-03-30 16:53:06
To prof. dr. Amblys


Ar tik ne Jums, gerbiamas pone, reikėtų persišviesti galvą ir išsigydyti šizofreniją bei jautrumą bet kokiai Jus liečiančiai informacijai. O taip pat, gerbiamas pone, patarčiau lavinti Jums mentalitetą ir skaityti spaudą, sekti įvykius, dalyvauti diskusijose, nes jūsų kalbos turinys kažkaip visiškai nesiderina su įrašu "prof. dr.". Kovo 11 eitynės buvo garsiai eskaluojamos spaudoje tūkstantį kartų, per televiziją tądien ėjo reportažai iš Gedimynkės, kur žurnalistai tik ir gaudė įsismarkavusius plikagalvius, rėjaukančius įvairias šlykštynes, o pagrindinę jų dainelę visi mintinai žinom: visi, kas ne lietuviai dinkit iš Lietuvos!. Ar ėjo visu prospektu ar kirto pusę prospekto ar takeliu nusuko - ar esmė suskaičiuoti kiek cirkininkų ir kiek metrų praėjo Gediminu ar tiltu? Jų apskritai Kovo 11 buvo visur, vakare apsipirkinėdamas akropoly mačiau šių tėvynės mylėtojų net prie parduotuvės kasos, jau nekalbu apie prospektą. Noriu pasakyti, kad jūsų teiginiai visiškai nenuneigia fakto, jie apskritai yra absurdiški, suasmeninti ir neobjektyvūs. O kas buvo juokingiausia tai, kad mielasis jau pats Lietuvybę tesugebi suprasti tik kaip nacionalizmą ir... O tai akivaizdu, kad ir pats nešioji neapykantos ir nepagarbos užkratą, kuriuo nuo tavęs bijau užsikrėsti.
2010-03-30 22:52:50
-_-
Šiaip jau Gedimino prospekto nei metru nėjo šiemet jaunimo orgaizuotos eitynės. Net centimetru :D O šūkių jokių nebuvo agresyvių, ar nukreiptų prieš kitataučius, nesąmones tiek autorė, tiek jūs šnekate. Argumentai nesuasmeninti, o teisingi. Siūlau kitamet ateiti pasižiūrėti į eitynes, gal nuomonė pasikeis ;)

Pats juokingiausias dalykas - "jau pats Lietuvybę tesugebi suprasti tik kaip nacionalizmą ir... O tai akivaizdu, kad ir pats nešioji neapykantos ir nepagarbos užkratą" Skiriate tokius terminus kaip nacionalizmas (lietuviškai - tautiškumas), nacizmas, fašizmas,šovinizmas, ksenofobija, rasizmas? Nepanašu..

http://lt.wikipedia.org/wiki/Nacionalizmas - siūlau paskaityti. Ir tarptautinių žodžių žodynėlį įsigyti, gal padės susiorientuoti pasaulyje..
2010-03-30 12:27:56
prof. dr. Amblys
Autorei nuoširdžiai patariu kreiptis į specialistus ir persišviesti galvą - jos ksenofilija jau pereina į šizofreniją ir ji tiesiog nebesugeba objektyviai suvokti kas vyksta aplink. Kelios mano teiginį pagrindžiančios citatos:

"Šiemet, kovo 11-ąją, Vilniaus Gedimino prospektu patraukė būrys skustagalvių jaunuolių." - šiemet Gedimino prospekte vyko tik Sąjūdžio eisena, kurioje skustagalvių jaunuolių nesimatė. Daug skinų ėjo eisenoje į koncertą "Tėvynei", kuri nuo Katedros aikštės pasuko link karaliaus Mindaugo tilto.

"Nešini svastikomis, vaikinai ir merginos šūkavo: 'Viens, du, du su puse, graži Lietuva be ruso, žydai lauk'. Tokie žygiavimai pamažu tampa įprastais. Užsieniečiai pakraupę." - autorei akivaizdžios haliucinacijos yra gausybė foto ir video medžiagos, bet kažkodėl nei ten svastikos matosi, nei autorės minimi šūkiai buvo skanduojami. Eisenoje su savo tautinėmis vėliavomis dalyvavo ir svečiai iš Flandrijos bei Švedijos, bet jie liko ne pakraupę, o ... sužavėti!

"dėl to lietuvybės vertybę maišančiai su nacionalizmu" - autorei vertėtų prieš rašant pavartyti žodyną: lietuvybė kaip tik ir yra lietuviškas nacionalizmas.


"Tačiau gatvėje pakabinti plakatai „Viena rasė – žmonių rasė“ – Nacionalinio socialinės integracijos instituto veikla – gražus kovos prieš tautinę diskriminaciją pradžios ženklas. Atmestinas požiūris valstybės viduje nėra virusas, tad dar neapkrėtė visos lietuvių visuomenės, kuri pripažįsta, jog kultūringai ir išsivysčiusiai šaliai reikia kovoti su rasizmu." Ir vėl nesamonė. Jei egzistuoja tik viena rasė - kaip tada gali egzistuoti rasizmas???
2010-03-30 09:44:57
CataclysmMansion
Nuo kada rasine ir tautine diskriminacija yra tas pats?
2010-03-30 09:27:44
pastebėjimas
"Nešini svastikomis, vaikinai ir merginos šūkavo: „Viens, du, du su puse, graži Lietuva be ruso, žydai lauk“. Tokie žygiavimai pamažu tampa įprastais."

čia tai jau visai absurdas. ar kartais žmogus parašęs straipsnį nepasiklydo kelių metų senumo įvykiuose. nei 2009 nei 2010 tokių dalykų nebuvo. o minėtos frazės apskritai buvo tik 2008 ir tai tikrai ne masiškai buvo skanduojama.

tokius iš piršto laužtus straipsnius tik visiškai nekompetetingas žurnalistas gali rašyti. arba tas kam gerai sumoka.
2010-03-30 12:35:35
ei
asile tu :) Viskas gerai ten parašyta :) šalia manęs turkų studentai gyvena,tai ojojoj... Puikūs žmonės,bet kai kuriems tai labai maišo :)
2010-03-30 01:54:41
Zyklas
"fašistuojančio jaunimo eitynių Gedimo prospektu" Monika, negi ir Jūs teismo norite už šmeižtą? Precendentas jau yra... Kuo Jūs remiatės ten žygiavusius jaunuolius "fašistuojančiais"?
2010-03-31 09:35:37
Mili
Juokinga, kai negali pasakyti "Lietuva lietuviams". Už tokį pasakymą ir pavadino fašistuojančiais. Tai patriotizmas irgi kažkokia iškrypus fašižmo forma?
O Landsbergis?
2010-03-31 09:50:22
To Mili
Kam čia kiši patriotizmą? Suvoki patriotizmą kaip užsieniečių arba juodaodžių pašiepimą, kaip liepimą jiems dingti, kaip davimą jiems į galvą? Jeigu sumanysi nuvykti į Vokietiją, bet kur, ir tau bus pasakyta "Vokietija vokiečiams ir tavęs čia nereikia, nes tu esi grėsmė mums ir tu paversi mūsų tėvynę daugiakultūre kekše". Landsbergį visi gerbiam. O tu paskaitinėk, ką jis mano apie visas šitas eitynes. Jeigu visi patriotai būtų tokie, kaip Ladsbergis, nereiktų policijai per Kovo 11 ant kiekvieno kampo patruliuoti. Nu nepyk, man visas šitas skinų patriotizmas kvepia kai kuo...
2010-03-30 00:42:21
kalbant apie romus
Na, žinote, čia tai suskėlė dėl jų... Iš tiesų, prisipažinsiu, nežinau visos situacijos dėl jų, bet ar kartais ne jie patys nenori integruotis į mūsų visuomenę? Jiems mes nemokamai parūpinam malkų ir pan., bet ar jie patys eina dirbti ne tą "darbą", apie kurį stereotipiškai visi galvoja?
Prašau apšviesti.
O dėl lietuvių nepakantumo tai pritariu. Bėda.
2010-03-30 20:32:30
patariu
Patariu tau pažiūrėti Audriaus Lelkaičio filmą Vilniaus Getas. Suprasi situaciją ir susidarysi savo nuomonę :) Manau, bus atsakyta į visus tavo klausimus...
1 - 15
 
 
 
 

Išsakyk nuomonę

 
 
 
Jau penktus metus  Lietuvos jaunimo organizacijų taryba (LiJOT) organizuoja jaunimo pilietiškumo ir patriotiškumo projektą „Misija Sibiras“ (Hansatravel nuotr.)

Grįžo „Misijos Sibiras“ dalyviai

2010.07.16 18:28

„Prasmingos misijos dalyviai parvežė Lietuvai vertingą turtą – savo įspūdžius, patyrimą ir žinias, autentiškai papildančias mūsų skaudžios atminties istoriją.

Gairės: Misija Sibiras, dalyviai, tremtis, atminties istorija

 
Gotų subkultūra (Timesonline nuotr.)

„Pasakos“ ir „legendos“ apie gotus 25

2010.07.06 17:23

Gotai susilaukia įvarių nuomonių apie save. Esą jie nėra žmonės. Tai tikrų tikriausi šėtono apsėstieji. Kai kas juos drįsta vadinti valkatomis, vandalais ir pan. Kai kurie epitetai skamba netgi juokingai. Jei žmogaus apranga ir gyvenimo būdas yra kitoks, jis iš karto visuomenėje yra tarsi nurašomas...

Gairės: Gotai, problemos, išgalvoti faktai

 
Ar verta rinktis prabangą? (Purepearls nuotr.)

Išpažintis: „Pardavinėjau save ir savo kūną“ (2) 47

2010.06.07 10:59

Svarbiausia laiku viską suprasti. O kada tas "laiku"? Kartais gali būti ir gerokai per vėlu... Bet geriau vėliau, nei niekada.

Gairės: Studentė, lengvas uždarbis, prostitucija

 
Ar verta save parduoti? (Jupiterimages nuotr.)

Išpažintis: „Pardavinėjau save ir savo kūną“ 28

2010.06.06 20:46

Ar dažnai gyvenime tenka sutikti žmonių, kurie gailisi vienokių ar kitokių savo poelgių? Ar daug yra tokių drąsių žmonių, kurie sau ir kitiems pripažintų, jog smarkiai klydo?

Gairės: Studentė, lengvas uždarbis, prabanga

 
Bendravimas yra vertybė (Jupiterimages nuotr.)

Frazės, kurių derėtų vengti bendraujant su žmonėmis (2) 2

2010.05.20 18:26

Ar dažnai ko nors paklausus žmogaus tenka raudonuoti? Kaip išmokti užduoti taktiškus klausimus? Paprastos gyvenimiškos situacijos pateiktos apačioje padės Jums išvengti tokių nemalonių situacijų...

Gairės: Nevartotinos frazės, pokalbis, taktiški klausimai

 
Bendravimas iš tiesų yra labai svarbus (Jupiterimages nuotr.)

Frazės, kurių derėtų vengti bendraujant su žmonėmis (1) 6

2010.05.19 14:24

Tarpusavio bendravimas yra didžiulis menas. Menas, kurį supranta anaiptol ne visi. Norint išvengti papildomų nemalonumų bendraujant su žmonėmis, derėtų paisyti patarimų, kurie yra pateikti apačioje.

Gairės: Bendravimas, žmonės, frazės

 
Ar pankų stilius skatina maištą? (Flickr nuotr.)

Tikri pankai gyveno tik sovietmečiu? 9

2010.05.17 21:18

Ar pankiškas stilius jau savaime yra maištingas? Ar tai tik bobučių išmyslas? O gal kaip tik jie skatina norą priešintis visuotinei tvarkai? Kita vertus, ta pati visuotinė tvarka yra suvokiama skirtingai... Ir nejau kitoks aprangos stilius gali paveikti žmonių sąmonę?

Gairės: Pankai, sovietmetis, maištas

 
Tu man nepatinki (Flickr nuotr.)

„Manęs nedomina merginos“ 18

2010.05.14 18:54

Netradicinės orientacijos jaunuolis yra „balta varna“ mokykloje? Ar šiuolaikinėje visuomenėje moksleiviams pakanka tolerancijos? Ar tai vis tik dar yra opi problema mokyklose?

Gairės: Netradicinė orientacija, jaunuolis, mokykla

 
Asmeninio archyvo nuotr.

Jovani: „Laisvų savaitgalių neturėjau“ 3

2010.05.10 21:25

Prieš keturis metus ZIP FM stotyje pradėjusį dirbti Joną Nainį, dažniau minimą kaip Jovani, išgirsti galime ne tik Jovani@Club, Radistų laidose, bet ir klubuose, grojantį daugiausia funky house stiliaus muziką.

Gairės: Jovani, interviu, Goda Gutautaitė

 
Lietuvos vėliava (Scanpix nuotr.)

Unikalus mokslo populiarinimo projektas Lietuvos moksleiviams 1

2010.04.21 18:26

Vilniaus universiteto Studentų mokslinės draugijos pirmą kartą susivienijo bendram projektui – „SMMS 2010“ („Studentai – moksleiviams, moksleiviai – studentams“).

Gairės: smms, smd, Vilnius

 
MOSTA skelbia konkursą(Comstock nuotr.)

Slėnius Lietuvoje prižiūrės tarptautinė slėnių stebėsenos grupė

2010.04.16 12:23

Integruotus mokslo, studijų ir verslo centrus, vadinamuosius slėnius, ir Jungtinių tyrimų programas prižiūrės tarptautinė slėnių stebėsenos grupė.

Gairės: MOSTA, slėnių stebėjimas, studijos, smm

 
Ateitis - jaunimo rankose (Radius images nuotr.)

Kvailiausios moksleivių mintys 21

2010.04.10 14:40

Sąvokų ,,akvakultūra“ ir ,,marikultūra“ ,,naujas“ išaiškinimas: ,,Akvakultūra - kai žuvys gaudomos kvadratiniais tinklais ir žuvis į jį įplaukusi nebeišplaukia.

Gairės: moksleiviai, mintys, rašiniai, sakiniai, humoras

 
Mangirdas Dargužis

Tarptautiniame studentų renginyje Baltijos šalims atstovaus lietuvis 2

2010.04.07 16:35

Tarptautiniame studentų renginyje Baltijos šalims atstovaus studentas iš Lietuvos.

Gairės: studentas, tarptautinis konkursas, renginys, Baltijos šalims, Mangirdas Dargužis

 
AIESEC. Siekiantiems atrasti ir vystyti savo potencialą bei įgūdžius.(Digital vision nuotr.)

Vilniaus moksleivių pilietiškumą ugdo užsieniečiai

2010.04.05 14:22

Pilietiškumo stoka tapo viena skaudžiausių lietuvių, kaip tautos, problemų. Dažnai sakome, jog „vaikai – mūsų ateitis“, tačiau ar jie gauna galimybę ugdyti savo pilietiškumą, tolerancijos ir lyderio savybes, tokias svarbias kiekvienam, tikrus pokyčius galinčiam sukurti, pilnaverčiam ateities piliečiui?

Gairės: Vilnius, mokyklos, pilietiškumas, užsieniečiai, AIESEC

 
Gyvybės mokslų centras ieškos sprendimų (Blend Images nuotr.)

Gyvybės mokslų centras mes iššūkį sunkioms ligoms

2010.04.05 13:35

Gyvybės mokslų centras mes iššūkį sunkioms ligoms

Gairės: gyvybės mokslų centras, ligos, iššūkis

 
Teatras ugdo žmogų (Comstock nuotr.)

Teatras ir mokykla - ugdyti žmogų kultūroje 2

2010.03.31 19:43

Mokyklai svarbu plėsti ugdymo galimybes, kurti naujas edukacines erdves. Teatras – labai reikalingas pagalbininkas kuriant patrauklias lavinimo programas, didinant meno prieinamumą mokiniams.

Gairės: mokslas, teatras, mokykla, jaunimas

 
Kada tampame nepakantūs kitokiems žmonėms? (Radiusimages nuotr.)

Netolerancija kitataučiams Lietuvoje: tariama ar esama? 23

2010.03.29 21:55

Po neseniai nuaidėjusių kovo 11-osios įvykių – fašistuojančio jaunimo eitynių Gedimo prospektu – praėjo daugiau nei pora savaičių. Bet kalbos netyla.

Gairės: Monika Visockytė, rasizmas, netolerancija, Lietuva, kitataučiai, problemos, diskriminacija, smurtas, interviu

 
Kur nešioji telefoną? (Photodisc nuotr.)

Nešioji telefoną kišenėje prie savo...? 46

2010.03.27 18:21

Ar kada susimąstei, ką gauni, kišenėje nešiojantis telefoną? Ne? Siūlome pasižiūrėti apačioje esantį vaizdo įrašą ir gerai pamąstyti... Juk turime teisę žinoti!

Gairės: telefonas, sveikata, vėžys, pavojai, bangos

 
V. Eringytė (E. Paukštės nuotr.)

Vaiva Eringytė : „Laimingos moterys turi vienintelį vyrą.“ 20

2010.03.24 12:25

Akušerės-ginekologės Vaivos Eringytės jaunoms merginoms pristatyti, ko gero, nereikia. Ji – populiaraus žurnalo „raudonojo puslapio“ savininkė, patarėja įvairiais klausimais, knygos „Nuo ančiuko iki gulbės“ bendraautorė.

Gairės: Vaiva Eringytė, seksas, mergaitės, paauglės, interviu, ginekologė, nuomonė

 
Visuomenė turi kovoti su patyčiomis(Digital vision nuotr.)

Kova prieš patyčias – lūžis turi įvykti ir visuomenėje

2010.03.23 13:05

Vilniuje, Tolerancijos centre, atidaryta emocinės paramos tarnybos „Vaikų linija“ organizuojama „Savaitė BE PATYČŲ“.

Gairės: patyčios mokykloje, vaikų linija, G. Steponavičius, be patyčių

 
PUSLAPIAI: 1 2 3 4 5 6 7 Archyvas
 
 
 
 
 

Dienos klausimas

Ar džiaugiatės šalta vasaros pradžia?

 
 

Laisvalaikis Lietuvoje

 
 

Aktyviausias savaitės komentatorius

Šimtas penkiasdešimt pirmasis nugalėtojas - Karolis
 
 
Orai TV programa Valiutų kursai Kuro kainos Darbo skelbimai Skelbimai Įmonės Video Skundai Studijos Mama Žodynas Sveikinimai