Balsas.lt linksmai
Draugai ateina ir išeina. Priešai kaupiasi.

 

 

Vaikai – prabanga, kurią ne kiekviena šeima „įperka“? (I dalis)foto

2012-02-25 18:19:21
vetra
Pastebejau, kad kai kurios raso tik savo blogas emocijas atiduot. Patarciau neizeidinet viena kitos.Siaip gimedyt ar ne,tai kiekvienos labai individualus reikalas. Ir vienrodu situaciju tiesiog nebuna. Pati moteris jaucia, gimdyt jai ar ne.Ir as nepritariu tiems, kurie galvoja,kad pasigimdyt cia nera kas veikt.
2012-02-24 22:20:46
gimdyt
net iki galo ir nebeskaičiau - tendencingas, nupušusios raytojos straipsnis. Ne tokioje tolimoje senovėje mūsų seneliai ir proseneliai augindavo po 10-12 net 15 vaikų ir negalvodavo - tai prabanga, ar ne. Tisiog augindavo vaikus ir... juos mylėdavo. Šiais laikais, kai žmonės myli patys save, jiems iš tiesu aktualu, kad vaikas neapvalgytų savo gimdytojo, todėl baisiai baisiai reikia galvoti - turėti vaikuti ar ne. Debiliškas straipsnis debiliškiems skaitytojams.
2012-02-25 17:07:24
to gimdyt
Tai rašykit protngus straipsnius, vietoj to, kad debilais kitus vadinat. Tokia protinga esat, gimdykit 10-15 vaikų, išaugs labai protingi, nes turbūt vien meile bus sotūs. Bus LABAI "PROTINGA" daugiavaikė šeimynėlė, kuri paskui tik ir mindžiukuos soc. skyrių ir prašys savo vaikams pašalpos, nes vien meile sotus nebūsi. Vienas- du vaikai neatima iš tėvų kąsnio, bet reikia pagimdžius vaiką ir rūpintis juo, neužtenka vien žodį "MYLIU" sakyti...
2012-02-22 10:49:42
vetra
Visada galima nukreipti savo atzala tobuleti. Visada sakau dukrai, kad mokytis reikia ne del pazymio, o,kad isidetu kazka i galva. Kam pergyvent, kad mokslas brangus. Cia dar galima kazkaip istengt susimoket.Baisiau, kaip baigus mokslus niekaip neiseina tu ziniu pritaikyt gyvenime.Taigi manau stengtis reikia ugdant iki kol istos mokytis. Jai viskas bus tvarkingai daroma, vaikas pats jau tures minciu, kaip uz studijas susimoket.
2012-02-21 09:46:19
onute
viena vaika kiekviena seima gali u=auginti ir isleisti i mokslus ,nieko nera cia sunkaus . Bet daugiau vaiku tai yra jau problema ,kol jie lanko darzeli ,mokykla dar nieko ,bet kai pagalvoji ,kad pabaige mokyklas tures ,kazkur stoti ,o mokslas mokomas ir sakykim metams vien uz moksla 5000 tukst. ,o kur dar pragyvenimas pasidaro negera ,
2012-02-21 09:59:39
sandra
ot rado problema, lyg nebutu kitos iseities kaip tik tevams uzmoketi. juk galima gerai mokytis ir istoti i nemokama vieta, galima imti paskola, galima stoti i uzsieni, ten lengviau pragyventi, galima stoti i neakivaizdini ir eiti dirbti. galu gale, LT aukstasis nereikalingas, reikia profesiniu specialybiu. ir tikrai yra daug prasimusiu su profesiniu issilavinimu, ir netgi veliau auksciau besimokanciu. tiesiog vidurine-aukstasis-gerai apmokamas darbas-seima yra paprasciauisa klise. kiekvienas ne tik galime gyventi kitaip, bet ir turime ta daryti, nekreipdami demesio i o ka kiti pasakys. juk svarbiausia, kad zmogus butu laimingas, o ne kad turetu popieriuku parodyti. o kai turi tiksla, visada rasi iseiti is bet kokios situacijos.;)
2012-02-21 10:15:28
to sandrai
Nemanau, kad rado problemą, paprasčiausiai išsakė savo nuomonę ir tiek. Tai dabat jūs ponia sandra jau taip viską žinot į priekį kaip jūsų vaikai mokslų nemokamų sieks?
Žmogus daugiausia vadovaujasi dabartinėm galimybėm, o atidaryti vaikų fabrikėlį nėra jau taip ir sunku, tik tiems vaikams suteikti normalų gyvenimą ne kiekvienas gali(iš finansinės pusės). O be to kaip kas nori, taip tas ir gyvena: vienni viena atžala džiaugiasi, kiti penkiuose laimę mato.
2012-02-21 11:43:40
sandra
as irgi issakiau nuomone, jog tai, kas onutei atrodo tokia didziule problema/beda/neramumas/etc, jog net pagalvojus apie tai "pasidaro negera", man taip neatrodo, nes yra pilna iseiciu. kodel nemokamu? as taip nesakiau. o gal mokamu, pagyvensim pamatysim, o tada jau sugalvosim ka daryti. ponia onute mano, kad sunkiausia i mosklus isleisti, as manau, jog tame nera labai dideles problemos, o kodel jus apie vaiku kieki pradejote kalbeti, as nelabai nesupratau...
2012-02-21 14:16:43
To sandrai
Na aš tikrai ne ponia onutė, tik kažkaip jau nepraslydo pro akis Jūsų pašiepiamas komentaras. Kiekis vaikų tai tikrai nelabai prie ko. Jūs gimdykit nors ir 10, paskui lakstykit dėl soc. pašalpų, nemokomų savo vaikų studijų ir taip toliau. Kiekvieno teisė šioulaikiniame pasaulyje rinktis tokį gyvenimą kaip jam patinka. O iš profesinių specialybių, kurias LT galima įgyti vienas vargas su kelais vaikais, juk jie auga, poreikiai jų didėja, o iš pvz. virėjo ar valytojo (nieko nenoriu ižeisti, visi darbai reikalingi) tikrai sunku .
2012-02-21 16:19:20
sandra
prajuokinot:D ir kur ta pašaipa? To tikrai nesiekiau, tiesiog tęsiau diskusiją, pateikiau savo argumentus, o ko nesupratau, taip ir pasakiau, nenutylėjau. o va jūs tai tikrai mane įžeidinėjate ir ironizuojate. Kodėl man sakote gimdyti ir lakstyti pašalpų? (soc pašalpos man tikrai negresia, net jeigu nebūtų pajamų visiškai. ir ne dėl to kad esu labai turtinga ir galėčiau be pajamų išgyventi..ir net daugiavaikė nesu. ) nes nemanau, jog tėvai privalo (turi/neturi galimybės)užmokėti už vaikų mokslus, jog galima ir kitaip įgyti aukštąjį išsilavinimą įdedant savų pastangų? na argi dėl to tėvai blogesni, o vaikas nelaimingesnis? aš pati dirbau ir studijavau, tai negi mano bakalauro 10ukas prastesnis už 10uką to studento, kurio mokslus apmokėjo tėvai ir jis galėjo studentauti??? (nors tėvai galėjo ir apmokėti...)
kas dėl profesinių, čia vėlgi n variantų.


2012-02-19 12:02:22
vetra
Ir man labai juokingai atrodo tie nurasyti sakinukai is psichologiniu brosiureliu.Geriau tokiu terminu nenaudot, istrauktu is konteksto. Nereikia jokios literaturos, kad isreikst poziuri i gyvenima.Manau kiekvienai mamytei viskas yra per daug individualu, neverta vsuvienodint , vadint buitinem patelem ar panasiai.54 metu komentatore pasirode labai jau kategoriska.Tas kas jai atrodo nereiksminga,kitoms tai didziausia laime, sekme ir gyvenimo variklis.
2012-02-19 11:33:36
vetra
Jai vaikai rodosi kaip didziausias vargas, tai tokia ir asmenybe...paprasciausias zmogaus egoizmas ir primytivumas.Gal dar po 10 metu atsibus,kad nera testinumo. Kad aplink nekrykstauja anukai. Kad, galbut gyvenimas nuejo tustokai.O tariamo seksualumo neliko ne laso. Nes mes sendami jaunejam per savo atzalas. Ir tai yra tikru tikriausia tiesa.Taip vystosi pasaulis.
2012-02-18 16:26:05
jeigu gimstamumas yra mazas senatveje pensiju isviso nebeliks. Niekas neuzdirbs paprasciausiai. Tikrai nepritariu kad mano vaikai moketu pesija kokiai nors "grazuolei" su 20 abortu, kuri neuzaugino nei vieno vaiko o senatveje kazko nori dar.
Manau pensiju sistema reikia pertvarkyti, kad vaiku neuzaugine zmones gautu pacia minimaliausia pensija o paskui galima skaiciuoti pagal vaiku sumokamus mokescius. Kalbu ne apie tai kiek pagimde o kiek uzaugino.
Tai butu socialinis teisingumas.
O tie kas daro "kariera" ir neturi laiko vaikus auginti tegu senatveje is santaupu ir gyvena. Kariera beje galima suderint su vaiku auginimu.
2012-02-17 22:23:01
vetra
Maanau, kad kiekvienam duota tiek, kiek gali pakelti.Ir nebutina visas daugiavaikes mamas priskirti vienam kriterijui.Anaiptol, kartais vaiku gimimas tik paskatina tobuleti, veikti, suteikia pilnatves jausma. Na, aisku tai reikia atlikti iki 54 metu...
2012-02-17 17:36:24
Irena
Kuo daugiau vaiku, tuo primityvesne asmenybine prasme motina. Ji islieka individo lygmenyje, kadangi stipreja poravimosi ir savisaugos instinktai saves pazinimo ir vertybiu sistemos pasipildymo saskaita. Moteris lieka buitine patele ir visa gyvenima sprendzia su palikuonimis susijusias problemas. Save palaidoja, kaip moteri visiems laikams. Todel gimdydamos vaikus galvokite kuo norite buti ar tapti, kad paskui nereiketu grumtis del pasalpu ir keikti besirdziu vyru. Moters likimas jos pacios rankose. Esu vienos dukros ir todel laimingos seimos motina bei zmona. Iki siol seksuali ir idomi ne tik savam.... Man 54 metai. Buciuoju visas ir linkiu isminties. Neprisidarykite vaiku. Tai nelaimingumo moteriai saltinis.
2012-02-18 16:09:11
nukvakus tamsta esate, pasileidus ir vadovaujates kazkokiom labai keistom vertybem. Nuo kada vaika iuzkerta kelia i tobulejima. Sprendziant is jusu komentaro jums kaip tik ir sustipreje "poravimosi ir savisaugos instinktai saves pazinimo ir vertybiu sistemos pasipildymo saskaita", nes teigiate kad " Iki siol seksuali ir idomi ne tik savam.... Man 54 metai" Jeigu jums - sulaukusiai 54 metu moteriai vis dar reikia zylioti kaip kokiai paauglei vietoj to kad tobuleti dvasiskai, manyciau esate ypac primitivi!
2012-02-18 17:08:54
liepa
totalus nusipezejimas. galiu pateikti n pavyzdzių, kur tavo teiginys absoliuciai neatitinka tikrovės. jaučiu, kad tamstos vyras neypatingai prisidėjo prie vaiko auginimo, tad ir nebuvo noro susilaukti kitų vaikų... beje, tavo akcentuotas seksualumas - nei man, nei vyrui ne pirmas vertybių skalėje: yra ir prasmingesnių dalykų šiam gyvenime. aišku, tai svarbu, bet ne tiek, kad dėl jo atsisakytume galimybės susilaukti daugiau nei vieno vaiko.
2012-02-24 22:37:11
Pamastyk
Irena, o kokia nauda iš intelektualių, baigusių aukštuosius ir prasilakusių, paskendusių narkotikuose ar šiaip nusižudžiusių? Taigi tas, anot jūsų, primityvus patelės gyvenimas yra daug reikalingesnis ir laimingesnis tiek pačiai "patelei" jūsų tipo, tiek ir tikrai moteriai, tiek ir visuomenei. O taip jūsų išliaupsintas intelektas veda į pražūtį, žmonių civilizacija iš save naikinančių karų nebeišbrenda. Tuščios kalbos apie tai, kas geriau - net lygint nėra su kuo, o jūsų "argumentai" nieko verti. Juk pati matote, kuo daugiau profesorių ir mokslų daktarų, tuo gyvenimas eina blogyn ir blogyn... Pamąstykit
2012-02-17 12:32:21
vetra
Nereikia taip jautriai reaguoti i seimos padaugejima. Tai labi naturalus stebuklas.Kodel tie, kurie taip jautriai neleidzia sau antro vaikelio seimoje, neskaiciuoja, kiek praruko, ar isleidzia kitoms savo silpnybems?O vaika priskiria prabangai?Tokio dalyko nereiktu net svarstyti, ar abejoti. Tekancio vandens nesustabdysi. Gimde net per kara...
2012-02-17 16:30:51
guga
Noriu tamstai papriestarauti. Auginam vieną vaiką, nerūkom, silpnybių ar kažkam priklausomybės taip pat neturim. Gyvenam ne skurdžiai, bet ir neprabangiai. Tai ir mąstom taip, kad gal geriau vienas vaikas tegu viską turi ir užaugęs išsimokslina, o ne tai, kad prigimdyt, kad paskui vos galą su galu sudurt. Ir karo metų nereikia priminti šiais laikais, dabar kitas amži, karo ačiū Dievui as mus nėra. Bet gal gerai, kada yra tvarkinga, nors ir ne
2012-02-17 16:32:29
guga
Noriu tamstai papriestarauti. Auginam vieną vaiką, nerūkom, silpnybių ar kažkam priklausomybės taip pat neturim. Gyvenam ne skurdžiai, bet ir neprabangiai. Tai ir mąstom taip, kad gal geriau vienas vaikas tegu viską turi ir užaugęs išsimokslina, o ne tai, kad namie krūva alkanų ir nudriskusių vaikų, kuriuos neaišku kaip išmaitint ir išmokslint. Taip, dabar ne karo metai, bet ir amžius kitas, kuriame žmogus prisiima atsakomybę už savo veiksmus ir mąsto apie ateitį. Padaryti ir pagimdyti nėra labai jau sunku.
ps. pakoregavau žinute.
2012-02-17 10:43:09
Vilnietis
Meilė ir laimė už pinigus neperkama. Puikiau žinau kiek kainuoja auginti vaikus (auginu trys vaikus), bet niekada net nesuabejojau ar verta juos gimdyti. Tiesiog, supranti kad turi verstis per galvą, bet uždirbti pinigus šeimos išlaikimui. O šiuolaikinis jaunimas mėgsta skaityti tokius straipsnius, nes randa juose savo tinginiavimo pateisinimą.
Gaila, kad šiais laikais, žmonių niekada neturėjusių vaikų vis daugėja, ir jie savo pinigine išraiška pagrįsta požiūrį į vaikus primeta jaunimui, kuris net nesupranta kad vaikai ir yra viena iš pagrindiniu sudedamųjų tos gyvenimo laimės, kurios visi mes ieškom ir trokštam.
2012-02-15 17:54:41
as
ir tipo niekas dirbt neina,tai mazinam pasalpas, tai kur tas darbas, kad 3 asmenu seima gautu bent 1500lt per menesi, kai vienas is ju dirba, negi tiek daug prasome?
2012-02-15 17:46:43
ra
aciu uz viska lietuvai... kai vaikus, atleiskit uz zodi, daro del to, kad gautu pasalpa, o kaip juos uzaugint negalvoja-tipo duokit mum ta, duokit ana, nes mum sunku gyvent, tai jau tada nera ka kalbet nei apie morale nei tuo labiau jausmus... visiem nelengva, bet nebegiojam ir nesiskundziam kiekvienam, o gal net turedami maziau bandom vaikus zmonemis augint, o ne kaip katinai daugintis...
:-(
2012-02-15 15:43:21
Lina
Kvankos straipsnis
2012-02-15 14:19:10
apšalęs nuo primityvumo
Tiesiog norisi -
2012-02-09 21:24:12
>>>>>>>>>>>>>>>>
ji:

O kas čia kalba apie tai, kad vaikus gimdyti reikia dėl kažkokių tradicijų? Ateina amžius, kuomet to tiesiog norisi. Taip užprogramuota mumyse - maitintis, išgyventi, daugintis. Pagrindiniai kiekvieno gyvūno instinktai, svarbūs išlikimui. Ir liūdna, kad atsakingai vaikus norintys auginti žmonės (o ne principu davė dievas dantis - duos ir duonos), to Lietuvoje padaryti negali.

>>>>>>>>>>>>>>
"Pagrindiniai kiekvieno gyvūno instinktai, svarbūs išlikimui"- va butent, kad dauguma tokiu vaiku augintoju is gyvunu terpes net nesuprantat kam jums is vis to reikia, nei suvokiat, kad planeta tuoj subyres nuo gyventoju pertekliaus.
2012-02-14 19:28:42
one
vaikų "kainą" gali skaičiuoti tik nesubrendę paaugliai. O turintis vaikų žmogus to tikrai neskaičiuos, kaip kad neskaičiuoja kiek "kainuoja" tėvai.
2012-02-15 20:19:14
aiškiai
arba gaunate gerą algą,arba mąstote kaip asocialė,t.y. kaip čia vienas žmogus teisingai pastebėjo:pagal principą davė dievas dantis - duos ir duonos. Todėl ir dauginatės, kad algą pasididint, o kiti turi arti, kad tokius išlaikyti
2012-02-17 10:41:29
Vilnietis
Visiškai palaikau. Meilė ir laimė už pinigus neperkama. Puikiau žinau kiek kainuoja auginti vaikus (auginu trys vaikus), bet niekada net nesuabejojau ar verta juos gimdyti. Tiesiog, supranti kad turi verstis per galvą, bet uždirbti pinigus šeimos išlaikimui. O šiuolaikinis jaunimas mėgsta skaityti tokius straipsnius, nes randa juose savo tinginiavimo pateisinimą.
Gaila, kad šiais laikais, žmonių niekada neturėjusių vaikų vis daugėja, ir jie savo pinigine išraiška pagrįsta požiūrį į vaikus primeta jaunimui, kuris net nesupranta kad vaikai ir yra viena iš pagrindiniu sudedamųjų tos gyvenimo laimės, kurios visi mes ieškom ir trokštam.
2012-02-12 19:17:10
Veronika
Kokias čia nesąmones rašinėja kai kurie komentatoriai, aišku, toną užduoda pats straipsnis (neskaitau tokių nesąmonių). Pokary kaip biednai žmones gyveno, o vaikų buvo užtektinai. O dabar visos jackaitės ir kitos šliundros laukia kad valdžia jų vaikus užaugintų. Ar ne perdaug valstybe užsikrauna sau ant pečių. Tegu tėvai patys augina vaikus, nes tai yra JŲ PAREIGA. JUK KAIP KAI KURIEM BUVO GERA GYVENTI ANAIS SENAIS LAIKAIS (SOVIETMEČIU), IR VAIKŲ PAKANKAMAI GIMDAVO, O JUK NIEKS NEMOKEJO JOKIU IŠMOKU, GAUDAVAI TIK UŽ DEKRETINES ATOSTOGAS. Visi žinojo, kad vaikas - tavo, o ne valstybes reikalas. Ir nieks badu nemire, taip kaip ir dabar nemiršta, nors tokios šiiukšlės maldeikienės bando mums įteigti priešingai.
2012-02-16 03:54:41
ddd
tegu pensininkai patys save islaiko, nes pokary pensiju irgi niekas nemokejo . ir siukstu nezliumbia kaip sunku gyventi
2012-02-12 15:19:38
pensininkas
B.Žemaityte, esu gimęs pokary ir žinau ką reiškia nepritekliai ir per šaltį ir sniegą eiti į mokyklą, tai nepalyginama, tai gal nereikia per daug tirštinti spalvas, tik labai paplitęs glamūras žiniasklaidoje, kuris ne taip sėkmingai įsitvirtinusiems gyvenime, sujaukia gyvenimo vertybių supratimą.
2012-02-12 12:20:10
tiesa
Nejuokinkit -prabanga ,tie jauni tevai tiek ispindejo kad ta vadinama prabanga prisidengia nenora, bijojima,atsakomybe .Nes reks auginti vaika tai reiskia iskeisti savo asmenini laika ir pn...Seniau netiek vaiku isaugindavo ir uzauge jie buvo tvarkingi mylintys Lietuva savo seima.... Ispindejas tas Jaunimas...nes jiems reik Laisves:))
2012-02-11 19:46:16
rasa
tas nesaugumas kabutese ir yra salygotas atsakomybes ir savos laisves praradimo dalykais..dabar visi gyvena tik sau ir savo patogumui, tas matyti visur, kaip jauni zmones elgiasi viesoj erdvej, visuomeniniam transporte ir pan- visur jie sau pasiskyre zalia sviesa, o visi kiti traukites is kelio, nes sutrypsim, paniekinsim- laisve ir kelias tik jaunimui...todel yra kaip yra- jiems didziausia katorga krautis ant savo galvos 18ai metu tookia atsakomybe ir pasisventima kitam, kad ir savo vaikui...juk atia visiems nerupestingiems dalykeliams, sedejimui prie pc paromis ri menesiais, zaidziant zaidimus ir narsant sexportaluose, uzsidaro is karto visi naktiniai gyvenimai klubuose ir baruose, kai vaikai atsiranda, uzsidaro viskas, kas malonu ir gera, ir lieka tik buti atsakingu suaugusiuosiu...ar tai patrauklu?
2012-02-12 19:37:17
liepa
man patrauklu :) liudna ne vakareliu (kuriu buna, tik reciau) ar laisves daryti ka nori ir kada nori, o kad nelieka laiko gerai knygai paskaityti. ir lieka buti ne tik atsakingu suaugusiuoju, o ir laimingu. nes laime ateina tik kartu su atsakomybe. man sie du dalykai neatsiejami.
 
 
 
 

Išsakyk nuomonę

 
 
 
Prekybos centras (nuotr. Sekunde.lt)

Lietuvos gamintojų kainos – vienos sparčiausiai augančių ES

2012.06.04 15:20

Europos Sąjungos (ES) statistikos agentūros „Eurostat“ duomenimis, balandį, palyginti su kovu, gamintojų kainos euro zonoje ir visoje ES išliko nepakitusios. Kovą kainos abiejose zonose padidėjo 0,5 procento.

Gairės: Energetika, Europos Sąjunga, Eurostat, gamintojų kainos, Lietuva, statistika, vartojimo prekės,

 
ES vėliavos (nuotr. SCANPIX)

Lietuvos konkurencingumas išaugo daugiausiai ES

2012.05.31 11:30

Pirmasis šiemet paskelbtas svaresnis valstybių konkurencingumo reitingas gali nuvilti tik užkietėjusius skeptikus – Lietuvos spurtas yra galingiausias tarp ES valstybių ir antrasis tarp 59 tiriamų labiausiai išsivysčiusių pasaulio šalių, rašo „Verslo žinios“.

Gairės: Airija, ES, Jungtiniai Arabų Emyratai, konkurencingumas, Lietuva, tarptautinis vadybos plėtros institutas, tyrimas, ekonomika,

 
Finansai  (SXC nuotr.)

Vilniaus gyventojų atotrūkis nuo kitų regionų ir toliau didėja

2012.05.31 10:58

Nors Vilnius yra brangiausias Lietuvoje miestas apsigyventi ir gyventi, namų ūkių finansinė padėtis čia geriausia. Taip teigiama SEB banko parengtoje didžiųjų miestų (ir jų rajonų) namų ūkių finansų apžvalgoje.

Gairės: namų ūkiai, finansai, J. Varanauskienė, SEB, namų ūkių finansų apžvalga, atlyginimai, s antaupos, paskolos, nekilnojamasis turtas, išlaidos, Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai,

 
Mažiausias pajamas gaunantiems žmonėms pragyventi sunkiausia? (nuotr. Elta) (nuotr. Balsas.lt)

Pesimistiškai vertinančių šalies ekonomikos ateitį daugėja 3

2012.05.30 21:40

Daugiau nei pusė – 55 proc. – Lietuvos gyventojų mano, kad ekonominė šalies padėtis per pastaruosius kelis mėnesius pablogėjo. Kas antras – 49 proc. – šalies pilietis nieko gero nesitiki ir per ateinančius dvylika mėnesių.

Gairės: Baltijos, Tyrimai, Ekonomika, Finansai, žmonės, socioekonomika, politika, kultūra,

 
Dujos (nuotr. Fotodiena.lt/Audriaus Bagdono)

Kaip atrodys Lietuvos energetikos ūkis 2030 metais? foto 3

2012.05.30 15:17

Statydami Visagino atominę elektrinę (VAE) susidursime su grėsmėmis, nes mainais už žemą elektros kainą Lietuvą lydės nuolatinė biudžeto deficito šmėkla ir nesutarimai su Europos Sąjunga (ES), mano Lietuvos energetikos konsultantų asociacijos (LEKA) direktorius Martynas Nagevičius.

Gairės: žmonės, socioekonomika, politika, kultūra, pagalba, visuomenė, VAE,

 
Darbas (nuotr. Gamintojo)

Mobilus darbas: darbuotojai nori, darbdaviai – bijo 1

2012.05.30 13:09

„Technologiškai Lietuva yra tarp labiausiai pažengusių šalių, tačiau tik nedaugelis įmonių ryžtasi dirbti išnaudodamos lankstaus darbo privalumus. Tai paradoksas“, – sakė „Microsoft Lietuva“ generalinis direktorius Kristijonas Kaikaris.

Gairės: Donatas Jankauskas, internetas, Kristijonas Kaikaris, laisvas darbo grafikas, mobilus darbas, technologijos, Živilė Valeišienė,

 
Vilniaus miesto savivaldybė (nuotr. Elta)

Sostinė turi turto už devynis milijardus litų

2012.05.30 11:53

Vilniaus miesto savivaldybė pirmą kartą konsolidavo – į bendrą ataskaitą sujungė savo valdomą turtą: savivaldybės bei viešojo sektoriaus subjektų apskaitomą žemę, pastatus, statinius, nebaigtą statybą, infrastruktūros objektus. Bendra savivaldybės valdomo turto rinkos vertė siekia apie 9 mlrd. litų.

Gairės: A. Zuokas, socioekonomika, NT, Vilnius, gatvės, pastatai, infrastruktūra,

 
Pinigai (ELTA nuotr.)

Nauji duomenys padidino ketvirčio BVP 14 mln. Lt

2012.05.30 11:28

Lietuvos statistikos departamentas, remdamasis naujesniais ir išsamesniais verslo ir kainų statistikos duomenimis, patikslino 2012 m. pirmojo ketvirčio bendrojo vidaus produkto (BVP) pirmąjį įvertį ir papildomai įvertino BVP komponentus gamybos, pajamų ir išlaidų metodais. Patikslintais duomenimis, pirmąjį ketvirtį BVP to ...

Gairės: BVP, žmonės, socioekonomika, politika, eksportas, importas, biudžetas,

 
Fondas (nuotr. Fotodiena.lt/)

Vyrai į fondus investuoja du kartus daugiau nei moterys

2012.05.29 10:01

„Danske“ banko statistika rodo, kad vidutinė vyro investuojama suma į fondus yra beveik du kartus didesnė nei moters. Pirmojo šių metų ketvirčio pabaigoje vyras vidutiniškai buvo investavęs 48 000 Lt, moteris – 25 000 Lt.

Gairės: Danske, bankas, fondai, investicijos, Darius Kuzmickas, vyrai, moterys, finansai,

 
Darbuotojas (nuotr. Free-Pictures-Photos.com)

Tyrimas: darbuotojo amžiaus kriterijus svarbus kas antroje įmonėje

2012.05.29 09:34

Septyni iš dešimties darbuotojų yra girdėję ar net patys patyrė situaciją, kai vyresnio amžiaus žmogus nėra priimamas į darbą dėl amžiaus. Atrodo, patirties turintys darbuotojai – paklausūs, tačiau susiklosto atvejų, kai už patirtį pasidaro svarbesnė amžiaus riba.

Gairės: darbas, darbuotojas, tyrimas, darbuotojų amžius, atranka į darbą, patirtis, darbovietė,

 
Skaitiklis (Gedimino Savickio / ELTA nuotr.)

Jei elektros skaitiklį pakeitė jums nesant 3

2012.05.28 20:49

Su­si­ruo­šė­te su­mo­kė­ti už elekt­rą, nu­ra­šy­ti skai­tik­lio rod­me­nis, ati­da­rė­te du­re­les, o ten siurp­ri­zas – nau­jas skai­tik­lis. Ir pra­ne­ši­mas, kad bu­vo nu­ra­šy­ti se­no­jo rod­me­nys. Jums ne­da­ly­vau­jant. O jei jus ap­ga­vo? Jei rod­me­nys nu­ra­šy­ti bend­ro­vės nau­dai?

Gairės: Šiau­liai plius, Lie­tu­vos du­jos, Šiau­lių van­de­nys, Er­nes­tas Nap­rys, AB LES­TO, To­ma Grikš­tie­nė, Džiul­je­tos Mar­ti­nai­tie­nės, Šiau­lių van­de­nų,

 
Studentai (Scanpix nuotr.)

Kiek per mėnesį išleidžia studentas? 5

2012.05.27 15:11

Nors didžioji dalis jaunuolių mano, kad galėtų tapti finansiškai nepriklausomi dar nesulaukę 24 metų, tačiau net 80 procentų studentų vis dar remia tėvai.

Gairės: išlaidos, pajamos, parama, pinigai, studentai, tėvai, tyrimas,

 
Atlyginimas (nuotr. Fotodiena.lt/Redas Vilimas)

Kas Lietuvoje uždirba daugiausiai? 10

2012.05.26 20:41

Didžiausius atlyginimus šių metų I ketvirtį uždirbo finansų ir draudimo, informacijos bei ryšių ir energetikos sektoriaus darbuotojai. Kitų sektorių vidutiniai mėnesiniai bruto atlyginimai neperkopė 3 tūkst. litų ribos. Vadovų paieškos ir personalo atrankos bendrovės „Search group“ direktorius Šarūnas Dyburis teigia, ...

Gairės: alga, atlyginimas, darbas, draudimas, Energetika, finansai, IT, pinigai, profesija, sektorius, specialybė, uždarbis, valstybinis,

 
Darbininkai (Scanopix nuotr.)

Kurioje šalyje žmonės dirba daugiausiai valandų? 1

2012.05.25 22:00

Siaučiant krizei dauguma žmonių liko be darbo, o daugelis tų, kurie vis dar dirba, buvo paprašyti už tą patį atlygį dirbti daugiau valandų, rašo BBC. Tad kurios šalys dirba ilgiausiai?

Gairės: atostogos, darbas, darbo laikas, darboholikai, laisvadieniai, Pietų Korėja, šalys, šventinės dienos, tautos, valandas, viršvalandžiai,

 
Renovacija (nuotr. Fotodiena.lt/Tomas Lukšys)

Būstą už savo pinigus renovuoti sutiktų kas antras gyventojas

2012.05.23 17:20

Būsto renovacija – viena iš opiausių temų. Gyventojai nenori patys mokėti didelių sumų pinigų, taip pat nenori skolintis ir įsipareigoti mokėti ilgą laiką, tačiau supranta, kad kai kurių pastatų renovacija – neišvengiamas procesas, turėsiantis naudos tiek dabar gyvenantiems, tiek norintiems pirkti ar parduoti konkrečiuose ...

Gairės: renovacija, būstai, gyventojai apklausa, aruodas.lt, NT, pastatai, butų skelbimai,

 
Studentai (nuotr. Organizatorių)

Dauguma studentų norėtų dirbti Lietuvoje, bet dažnai emigruoja dėl geresnio užmokesčio

2012.05.23 12:35

Dauguma, t.y. 91 proc., būsimų inžinierių, pabaigę studijas, norėtų dirbti Lietuvoje, 87 proc. jų po studijų planuoja ieškoti darbo pagal įgytą profesiją, o 69 proc. yra įsitikinę, kad tai pavyks padaryti Lietuvos rinkoje. Tai paaiškėjo inžinerijos ir konsultacijų bendrovei „Sweco Lietuva“ atlikus Vilniaus Gedimino ...

Gairės: Sweco Lietuva, Tyrimas, studentai, darbas, uždarbis, emigracija, inžinieriai, Artūras Abromavičius, jaunimas, vietinės įmonės, darbo paieška, karjera, studijos,

 
Šildymo sezonas (ELTA nuotr.)

Kiek ateinantį sezoną kainuos šildymas? 1

2012.05.22 15:37

Kainų komisija prognozuoja, kad 2012–2013 metų šildymo sezono metu vidutinė statistinė šilumos kaina Lietuvoje bus 27,22 ct/kWh (be PVM). Palyginus su 2011–2012 metų šildymo sezono kaina, laukiamas vidutinės statistinės kainos Lietuvoje augimas yra 4 proc. Lyginant 2011–2012 metų šildymo sezono vidutinę statistinę kainą ...

Gairės: Šildymas, šildymo sezonas, kainos, Kainų komisija, prognozė, dujos, dujų eksportas, biokuras, kuro kainos,

 
Baltijos šalyse pagrindiniai būsto paskolos gavėjai – vyrai (Scanpix/Reuters nuotr.)

Baltijos šalyse pagrindiniai būsto paskolos gavėjai – vyrai 1

2012.05.21 12:37

SEB bankų Baltijos šalyse atlikta lyginamoji suteiktų būsto paskolų 2007 ir 2011 metais analizė rodo, kad Baltijos šalyse vyriausi būsto paskolų gavėjai yra Latvijos gyventojai, ilgiausiam laikotarpiui įsigyti būstui skolinamasi Lietuvoje – ši tendencija buvo ir iki ekonomikos krizės, ir dabar. Estija išsiskiria tuo, kad ...

Gairės: SEB, Virginijus Doveika, būstas, paskolos, Baltijos šalys, estai, latviai, lietuviai, paskolos ėmimas, amžiaus cenzas, paskolos mokėjimo laikotarpis,

 
Pinigai (ELTA nuotr.)   (nuotr. Balsas.lt)

Studentų lūkesčiai: norėtų 2 tūkst. Lt, bet dirbtų už dvigubai mažiau

2012.05.21 12:30

Vidutinė atlyginimo suma, kurios tikisi mokslus baigęs jaunimas, viršija 2000 Lt. Tai yra trečdaliu daugiau nei vidutinis atlyginimas šalyje. Tiesa, studentų finansiniai lūkesčiai mažėja proporcingai baigtų kursų skaičiui – bebaigiančių bakalauro studijas pageidaujamas atlyginimas yra 500 Lt kuklesnis nei pirmakursių.

Gairės: O. Bložeinė, veikla, jaunimas, darbas, P. Kytra, pinigai, finansai, profesija, karjera,

 
Pinigai (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

Su kyšiu eina ir pensininkas, ir bedarbis 6

2012.05.20 07:52

Tyrimas atskleidė gyventojų požiūrį į sveikatos priežiūros įstaigose klestinčią korupciją.

Gairės: Korupcija, kyšis, papirkimas, gydytojai, pacientai, tyrimas, gyventojų nuomonė, kyšis gydytojui, Valstybinės ligonių kasos, sveikatos draudimas,

 
PUSLAPIAI: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 paskutinis>> Archyvas
 
 
 
 
 

Dienos klausimas

Ar džiaugiatės šalta vasaros pradžia?

 
 

Laisvalaikis Lietuvoje

 
 

Aktyviausias savaitės komentatorius

Šimtas penkiasdešimt pirmasis nugalėtojas - Karolis
 
 
Orai TV programa Valiutų kursai Kuro kainos Darbo skelbimai Skelbimai Įmonės Video Skundai Studijos Mama Žodynas Sveikinimai