Balsas.lt linksmai
Draugai ateina ir išeina. Priešai kaupiasi.

 

 

Politinė padangė vėl kaista?

2007-04-18 16:13:47
norėčiau kad LEONIDAS DONSKIS
dabar apibūdintų taip vadinamą liberalų sąjūdį, papasakotų apie tikrasias liberalias vertybes, iškoneveiktų Zuoką eilinį kart.... Gal bus kokia laida, kas žinot?......
2007-04-17 14:05:27
LL
Vis dėlto man regis, kad pirmasis savitvardą prarado mano oponentas, pirmasis apkaltindamas AK genocidu - tik tada, atsakydamas į tai, pareiškiau, kad genocidą vykdė lietuvių šauliai. Iš tikrųjų abi pusės tarpusavyje kovodamos yra padariusios nusikaltimų, bet abiem atvejais vadinti tai „genocidu“ yra nesąmonė. Tas pat pasakytina ir apie „okupaciją“. Vieni sako: „lenkų okupacija“, kiti „lietuvių okupacija“, o tiesa, objektyviai žiūrint, yra kažkur per vidurį. Tai nėra juodai baltas paveikslas, kaip rusų okupacijos atveju. Tačiau kai pažeriama daugybė demagogiškų kaltinimų, į kuriuos komentare vienu sakiniu neatsakysi, tai vis dėlto pasigendi geros valios. Pavyzdžiui, jeigu Čekija būtų priešinusis hitlerinės Vokietijos agresijai, tai Tešino užėmimą iš tiesų reikėtų pasmerkti. Deja, čekai įsileido hitlerininkus nesipriešindami, ir jeigu Lenkija nebūtų užėmusi Tešino, tai būtų padarę hitlerininkai - o tame krašte gyveno ir šiek tiek lenkų, kurie jau tada būtų atsidūrę nacių valdžioje. Lietuva iš tikrųjų gerai elgėsi su jos sieną perėjusiais lenkų kariais, bet blogai elgėsi Vilniuje 1939 m. pabaigoje - 1940 m. pradžioje. Ji turėjo šansą patraukti savo pusėn to krašto gyventojus, nes po kelis mėnesius trukusios sovietų okupacijos lietuvių atėjimas prilygo išsigelbėjimui; deja, prievartiniu lietuvinimu ir lenkiškumo nauikinimu ji pakenkė pati sau. Galima tęsti be galo, bet tai niekur neveda. Labai teisingai parašė „CNTR“: dėl visko, kas tarp lietuvių ir lenkų buvo bloga, kaltos abi pusės. Verčiau atidėkime tuos ginčus geresniems laikams. Turime bendrą priešą - Rusiją, ir tik suvieniję jėgas galime pasipriešinti jos įtakai.
2007-04-17 12:21:33
Antas
Man patinka, kad abu LL ir LLL diskusijos dalyviai, nors ir aštrokai argumentuodami, nenusileidžia iki asmeniškumų. Labiau palaikyčiau LLL, nes LL per daug nervingai akcentuoja Vilniaus krašto integravimą į Lietuvos valstybę vadindamas tai nacionalizmu, ekstremizmu ir genocidu. Tai smarkus lazdos perlenkimas. Suvalkų krašto lietuviai yra žymiai giliau integruoti į Lenkiją, nei vilniečiai nelietuviai - į Lietuvą. Turbūt LL neginčys tų lietuvių kilmės, tačiau jis turėtų suprasti, jog niekas neleistų Punske reikalauti oficialios lietuvių kalbos, lietuvių autonomijos ar lietuvių partijos įsteigimo. Nesugeba LL atsakyti ir į LLL argumentus dėl P.O.W. ardomosios veiklos, dėl Lenkijos bendradarbiavimo su hitlerine Vokietija užgrobiant Tešino sritį tuo tarpu, kai Lietuva mandagiai, bet tvirtai atsisakė hitlerininkų pasiūlymo smogti kovojančiai Lenkijai į nugarą ir atsiimti Vilniaus kraštą. Tą padarė Sovietai, o okupuotą Vilnių atidavė ne tiek Lietuvai, kiek jau suplanuotai būsimąjai LSSR. O LL priekaištai dėl Lietuvos vykdyto genocido prieš Vilnijos lenkus po 1939 m. yra tiesiog melagingi. Lietuva tada priglaudė internuotus pabėgėlius iš okupuotos Lenkijos tuo tarpu, kai Sovietai juos galabijo Katynės konclageryje. Čia jau LL, matyt, prarado savitvardą ir nebeturėdamas argumentų griebėsi grubaus antilietuviško melo.
2007-04-16 13:01:03
CNTR
Jūs čia vieni kitus okupantais vadinat, o tikrieji okupantai - tie, kurie išeidami pasiliko, trina rankas ir džiaugiasi... Turėjome ir turime vieną priešą - Rusiją. Ir jos įtakai galima pasipriešinti tik bendromis lietuvių ir lenkų pastangomis. Todėl reikia užsiimti rimtesniais dalykais, užuot aiškinusisi praeities nuoskaudas.
2007-04-16 12:44:20
Diomedas
Gal reiketu atsakyti i klausima: "Kas Lietuvai grazino Vilniaus ir Klaipedos krastus". Tada butu daug aiskiau.
2007-04-16 11:49:54
LL
Apie okupaciją ir genocidą verčiau patylėtumėte, nes tai jūs, susidėję su Maskva 1939 m. okupavote lenkišką Vilniaus kraštą, kurio priklausomybę Lenkijai buvo pripažinusios visos Vakarų valstybės, ir tai lietuvių šauliai ir policininkai vykdė šio krašto žmonių genocidą, o ne AK. Anuometinės lenkų (o iš tkrųjų - komunistų) frakcijos prosovietiškumo ir prosovietinių autonomijų Lenkija nerėmė ir nedviprasmiškai pasmerkė tą Maskvos agentų veiklą. O tie, kurie susilaikė balsuojant už Nepriklausomybę, visam laikui dingo iš politinės arenos. Verčiau pasižiūrėtumėt į savo komunistų ir nacionalistų darbelius, į „Vilnijos“ draugijos siautėjimą. Aš pats Tomaszewskio ir LLRA neremiu, susidėję su Paksu jie daro gėdą Lietuvos lenkams; kita vertus, jei lietuviai turėtų gėdos, tai nei Paksas, nei Uspaskichas, nei Brazauskas neturėtų jokių šansų. Bet čia puolamas ne Tomaszewskis, o visi lenkai, iš esmės neigiamas Vilniaus lenkiškumas. Ir šitos antilenkiškos isterijos tikslas yra vienas: nukreipti dėmesį nuo kovos su Rusijos įtaka ir nuo ilgametės rusų-sovietų okupacijos pasekmių likvidavimo. Taigi belieka tik pakartoti, ką jau sakiau: antilenkiškai nusiteikęs lietuvis - ne lietuvis, o pusrusis. Ir ne Lietuvai toks tarnauja, o Rusijai.
2007-04-16 11:14:08
LLL
Ką gi - Žulikovskio sekėjai atsiskleidė užtektinai. Pilsuskinė okupacija jiems - gerai, Armijos Krajovos vykdytas genocidas - gerai, Lenkų frakcijos priešiškumas Lietuvos nepriklausomybei - gerai, prosovietinė autonomija - vėl gerai. Jei visa tai taip gerai, vadinasi, gavę daugiau valdžios jie mielai tai atkartos.
Tad išties būkime budrūs, o ne riboti. Mąstančiam pasakyta pakankamai ir tai pasakė patys "brolybės" skelbėjai.
2007-04-15 13:56:27
Janis
autoriuko raumenys yra silikoniniai, o politikieriavimas "milžino"; straipsnis kurstytojiškas...
2007-04-15 10:47:44
KORDUSAS
Glubstvo,pani,-taip pasakytu Benjaminas Kordusas.Lietuva pirma karta savo istorijoje su Vilnium ir Klaipeda, ir niekas jai teritoriniu pretenziju nekelia,o istorija tegul nagrineja istorikai,o ne debili politikai.Prisiminkim,kaip vienas debilas politikas,artimas tautininkams,agitavo lietuvius registruotis lenkiskame Vilnaus rajone ir tuo budu per savivaldybes rinkimus palietuvinti Vilniaus raj.valdzia.Ir kas gavosi?Lenkus tas dar labiau suvienijo ir jie laimejo absoliucia valdzia.Kad taip butu agitaves koks nors trumparegis tautininkas,-ka padarysi,bet tai dare save vadinantis politiniu gigantu,kuris numato n eijmu i prieki.Lenkai tyli,tyli rusai (del Klaipedos),mums ,lietuviams,irgi rekia patyleti.
2007-04-15 01:01:07
aha
Gerai varo...
2007-04-13 23:58:46
Ina
Naftalinu dvelkiantis straipsnis, net gėda skaityti. Iš kur ir kyla tokios idėjos, kaip vienas komentatoriu pareiškė: lietuviai ir lenkai turi bendrą priešą. Kokį? Nesąmonė. Mūsų visų priešas - mūsų pačių ribotumas, kvailumas, priešų ieškojimas.
2007-04-13 22:23:33
LL
Matau, kad reikalas atrodo beviltiškai. Tai tik patvirtina, ką sakiau iš pat pradžių: antilenkiškai nusiteikęs lietuvis - jau ne lietuvis, o pusrusis. Arba tiesiog lietuviakalbis rusas.
2007-04-13 18:30:54
Karolina
Pritariu straipsnio autoriui. Blogai, kad Dievas davė tokius kaimynus. Palyginkite Estijos ir Suomijos kaimynystę ir mūsų -su lenkais. Nusipirko Mažeikių Naftą, tai net atlyginimus saviškiams moka kelis kartus didesnius nei lietuviams. Jeigu Vilniaus savivaldybėje bus tokia valdžia, kaip prognozuoja gerb. Kundrotas, tai lenkai gaus žalią šviesą steigti savo universitetus su nekvalifikuotais dėstytojais (užtai- panai ).
2007-04-13 18:11:53
LLL
Visų pirma, tai LDK ir Vilniaus kraštas nėra vienas ir tas pats, todėl Tamstos demagogija skamba tiesiog vaikiškai :D Dėl LDK - sutinku, o Vilniaus kraštas iš amžių buvo lietuviškas. O gal čia lenkai seniau gyveno?
"Kauno lenkų terorizavimas" turbūt reiškia teroristinės organizacijos P.O.W. veiklos užkardymą? Primenu, jog šios organizacijos tikslas buvo galutinė visos Lietuvos okupacija.
Kas link bendradarbiavimo su Hitleriu, tai Lenkija pirmoji pasidalino su juo Čekoslovakiją, pasiimdama Tešino sritį. Taigi, Lenkija buvo pirmoji Hitlerio bendrininkė, ankstesnė net už Rusiją. O Lietuva - pirmoji Europos valstybė, pradėjusi teisinius procesus prieš nacių veikėjus - Noimano ir Zaso byla. Be kita ko, AK WW-2 pabaigoje ėmė ginklus iš tų pačių nacių ir veikė po jų priedanga, ypač Vilniaus krašte. Tuo metu lietuvių generolas Povilas Plechavičius už atsisakymą formuoti SS legionus buvo suimtas tų pačių nacių, o dalis jo karių - likviduoti. Tai - tik dalis istorinės faktologijos. Daugiau vardinti bijau - dar paspringsite :) Juo labiau, jog dar taip ir neatsakėte dėl komunistinės lenkų autonomijos Lietuvos atgimimo metais ir lenkų frakcijos susilaikymo, jau nekalbant apie pilsuskinę okupaciją :) O gal šių faktų LRA gėbelsai Tamstai nepasakojo?
Tiesą sakant, visai lenkų tautai jokių kaltinimų niekas čia ir nemėto, bet jeigu Tamsta siejate save su AK žmogžudžiais ir Pilsuskio okupantais, tai atstovaujate būtent juos, o ne lenkų tautą. O jei taip, tai ir laukite atitinkamo atsako :)
2007-04-13 17:13:52
LL
Visų pirma, Lietuvos Didžioji Kunigaikštystė nebuvo monoetninė valstybė, todėl lietuvių etnocentristų teisės į Vilnių nebuvo išimtinės. Jūs vadinate lenkus „okupantais“; aš irgi galiu pareikšti, kad tai jūs okupavote Vilnių, kuriame lietuvių pačiais optimistiškiausiais duomenimis gyveno vos 2% (o iš tikrųjų dar mažiau). Taip, visą tarpukario laikotarpį nacionalistinė Lietuvos valdžia, bendradarbiaudama su Maskva ir Berlynu, ardydama visas Vidurio Europos antibolševikinio bloko kūrimo iniciatyvas, kenkė Lenkijos (ir savo pačios, ir viso regiono) valstybingumui ir terorizavo Kauno Lietuvoje gyvenančius lenkus. Vėliau Vilniaus krašto gyventojus terorizavo lietuvių šauliai ir policija. Tiesa, man niekados nebūtų šovę į galvą vadinti tai „genocidu“ ir lyginti su komunistų ir nacių nusikaltimais, bet jeigu jūs tokius kaltinimus svaidote lenkams, tai - prašau! Ne, tai jūs paieškokite atsakymo į išdėstytus FAKTUS ir paaiškinkite, kuo skiriatės nuo Stalino ir Hitlerio - juo labiau, kad tenkindami savo antilenkiškus kompleksus bendradarbiavote ir su vienu, ir su kitu. O gal esate nepakaltinami? Nesuvokiate savo veiksmų?
2007-04-13 16:28:11
LLL
Žinoma, kuo gi čia skirsiesi nuo Hitlerio, Pilsudskio, Stalino ar kitų imperinių šovinistų: lietuviai juk okupavo Lenkiją, Rusiją, Vokietiją, išpjovė vietinius gyventojus, o likusius - asimiliavo ir privertė vadintis lietuviais :) Lietuviai trukdė visų trijų minėtų šalių valstybingumui, o šiandien gviešiasi į Varšuvą, Berlyną ir Maskvą.
Kuo reiškiasi ekstremizmas? Okupacijos, asimiliacijos, genocido teisinimu ir garbstymu. Įdomiausia, kad į išdėstytus FAKTUS atsakymo, matyt, neturite? Apsiribojate savo propagandinėmis klišėmis. Tiesą sakant, tai būdinga daugeliui ekstremistų :)
2007-04-13 14:57:29
LL
Įdomu, kuo tas „lenkiškasis ekstremizmas“ pasireiškia? Ar tuo, kad nuolankiai nepritariama lietuvių nacionalistų ekstremistiniams teiginiams ir mitams? Brangieji, aš turėčiau daug daugiau pagrindo jūsų pačių paklausti: kuo jūs skiriatės nuo Stalino ir Hitlerio... Bet jeigu tai trukdo normaliems santykiams, galima šių temų ir neliesti. Beje, aš niekada pirmas nepradedu.
2007-04-13 14:09:00
Sodų belgui :)
Apie šiuos dalykus ne kartą buvo kalbėta, tiktai kai kas to nenori girdėti :)
2007-04-13 14:01:44
LLL
Mažutė išpažintis. Metus laiko diskutuoju su savo draugais, įrodinėdamas, jog lenkiškasis ekstremizmas jau išsisėmė, o lietuvių ir lenkų patriotinės jėgos puikiausiai gali dirbti drauge. Baigiate mane įtikinti priešingai, jog aš - klydau, o kolegos buvo teisūs :(

Teisinti Žulikovskio ir Pilsuskio okupaciją gali tiktai Lietuvos valstybės priešas. Dzin, kokios jis tautybės.

Iš kur kažkas traukia, jog būta kunigų, teigusių, jog Dievas nesupranta lenkiškai? Jei tokių ir galėjo būti, tai tarp viduramžių vokiečių, kurie krikštijo Lenkiją.

O apie Kremlių AK=LRA mirmidonams beliktų tik patylėti.
Kur buvo kuriama prosovietinė Padnestrės tipo autonomija? Kuri frakcija Atkuriamajame Seime susilaikė, kai buvo skelbiama Lietuvos Nepriklausomybė?

Susigėstumėte verčiau. Kuo gi skiriatės nuo "išvaduotojų" rusų ar vokiečių, jei "išvadavimą" regite prijungime? Draugystės per prievartą - nebūna. Jei Pilsuskis išties norėjo draugystės, buvo galima kurti laisvų valstybių koaliciją, kuri vėliau buvo kuriama tarp Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Tarp kitko, šią koaliciją sugriovė Pilsuskio Lenkija, intrigomis patraukusi iš jos Latviją. O dabar apie bičiulystę kalbate?

Belieka viltis, jog tai - ne visų lenkų požiūris. Prieš lenkų tautą neturiu nieko blogo. Gerbiu tuos lenkus, kurie grumiasi už savo teisę gyvuoti šiame globalizmo amžiuje. Patinka Kačinskiai, su tam tikromis išlygomis - Gertychas, palaikiau Tomaševskio iniciatyvą už vaiko teisę gyventi. Bet ką galima manyti, jei iki šiol nepripažįstama tarpukariu vykdyta Lietuvos okupacija ir AK vykdytas Vilniaus krašto etninis valymas? Objektyvus šių faktų pripažinimas ir įvertinimas tiktai padėtų stiprinti draugiškus mūsų tautų ryšius, tačiau jei okupantų ir banditų garbinimą kai kas laiko savo tautinės tapatybės dalimi - ką su tokiu galima kalbėti? Bet kokį teisingumo siekimą jis įvardins išpuoliais prieš pačią savo tautą ir vėl visa pasaka - iš pradžių. Didžiarusiško šovinizmo analogas :(
2007-04-13 12:34:52
LL
Lietuvių nacionalistų problema yra ta, kad jie pagrindine ir būtina lietuviškumo sąlyga laiko antilenkiškumą ir siekia tai primesti visiems lietuviams. Juk tokia nuostata tiesiog perbraukia visą senosios Lietuvos istoriją.
 
 
 
 

Išsakyk nuomonę

 
 
 
A. Butkevičius (nuotr. Fotodiena.lt/Karolio Kavolėlio)

A. Butkevičius: valdantieji nepraranda vilčių parceliuoti valstybės turtą? 1

2012.06.04 12:08

Nepavykus Seime įgyvendinti „Visuomio“ idėjos, valdantieji ėmėsi naujų žygių, kaip valstybės turtą priglausti reikalingose rankose. Šiandien Vyriausybės pasitarime ministrai turėtų svarstyti naujo konservatorių „kūdikio“ gimimą – Ūkio ministerija pateikė nutarimo projektą „Dėl valstybinės turtinių ir neturtinių teisių ...

Gairės: Visuomio, kūdikio, Ministrą Pirmininką, Kuriamas Valdymo, Šiandien Vyriausybės, tvarkyti, Butkevičius, opozicija,

 
B. Vėsaitė (ELTA nuotr.)

B. Vėsaitė: kodėl abejojame VAE projekto nauda? 14

2012.05.31 10:18

Ar Lietuvos ekonomikai reikia šešiasdešimčiai metų užsikrauti atominę naštą, kuri yra labai rizikinga ir gali stabdyti kitų ekonomikos šakų sėkmę, nes visos lėšos, skirtos ekonomikos vystymui, bus nukreiptos į Visagino atominę elektrinę (VAE)? Kuo labiau gilinuosi į VAE projektą,  tuo daugiau jis man kelia abejonių.

Gairės: Hitachi, Lietuvoje. Tačiau, Lenkija. Šiuo, Lietuva – be atominės elektrinės, Vyriausybei. Be, žmonės, socioekonomika, politika, kultūra,

 
D. Budrys (nuotr. Elta)

D. Budrys: Reforma šilumos ūkyje reikalinga šiandien 3

2012.05.30 21:12

Trečiadienį vykusiame Seimo ekonomikos komiteto posėdyje jo pirmininkas Dainius Budrys svarstydamas „Nacionalinės energetinės nepriklausomybės strategijos“ klausimus, pabrėžė, kad svarbu ne svajoti apie tolimos ateities energetines vizijas, o jau šiandien išgryninti aktualų šilumos ūkio sistemos nuomos klausimą.

Gairės: Budrys, Sekmokas, energetika, politika, šilumos ūkis, reformos, Seimas, strategija,

 
S. Stoma (nuotr. Elta)

S. Stoma: kas beldžia į tavo duris 23

2012.05.29 09:17

Visuomenėje stichiškai kylant pilietinio pasipriešinimo judėjimams, verta atsiremti į pasaulio patirtį ir išmintį. Juk svarbiausia dabar – išlaikyti pozityvią, geras permainas skatinančią nuostatą.

Gairės: Maištaujantis žmogus, žmogus iš gatvės, Tvarkos ir Teisingumo, Vsio zakonno, NEPOLITIKUOKIT!, sisteminių, Stoma, anstolis,

 
Algimantas Matulevičius (nuotr. Balsas.lt)

A. Matulevičius: ar įmanoma atkovoti pavogtą Tėvynę? 53

2012.05.28 23:24

Kiekvieną dieną statistinis lietuvis gauna tiek prieštaringos infomacijos, kad net išmanantis gali pasimesti.

Gairės: Matulevičius, opozicija, pozicija, Kubilius, Butkevičius, politika, demokratija, Nakas,

 
Garliavos šturmas  (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)

L. Astra: valstybinio melo užguiti 34

2012.05.28 11:44

Beviltiškas, širdį veriantis vaiko klyksmas: „IŠEIKIT IŠ MANO NAMŲ!!!"( Dūžtantis stiklas, žmonių riksmai, triukšmas....);“ PALEISKIT MOČIUTĘ IR DIEDUKĄ!!!“, „ Š L Y K Š T Y N Ė S !!!....." ... Su benzininiais pjūklais buvo išpjautos durys, kitos durys – išlaužtos,  stiklinės terasos durys buvo iškapos įrankiais...“. ...

Gairės: laimingos šeimos, policija vykdė savo funkcijas, Proporcingumas, Laimutei Stankūnaitei, Deimantė Kedytė, Lietuviškasis Armagedonas Pedofilų, Europos Sąjungos, Darius Raulušaitis, Neringa Venckiene,

 
Seimo narys M. Zasčiurinskas (asm. nuotrauka)

M. Zasčiurinskas: Kauno rajono mero atsakymas į klausimus apie atliekų deginimą – tyla 12

2012.05.24 17:02

Kauno rajono savivaldybės meras Valerijus Makūnas nuo klausimų apie planuojamą atliekų deginimą Kauno kogeneracinėje jėgainėje atsitvėrė tylos siena.

Gairės: Fortum Heat Lietuva, Valerijus Makūnas, Anot M. Zasčiurinsko, socioekonomika, žmonės, politika, kultūros žmonės,

 
Parlamentaras V. Žiemelis (nuotr. Elta)

V. Žiemelis: ar rinkimai bus tikrai sąžiningi? 11

2012.05.24 11:17

Lietuvoje partijos ir Tautos atstovybė - parlamentas, deja išlieka ypač nepopuliarūs. Tačiau varžant demokratiją ir partijų konkurenciją, politinė valdžia išsigimtų - dar menkiau gintų paprastų piliečių teisėtus interesus. Nederėtų apsigaudinėti ir dėl politikoje veikiančių visuomeninių organizacijų. Dalyvaudamos valdžios ...

Gairės: V. Žiemelis, Žiemelis, socioekonomika, politika, kultūra, žmonės, pagalba,

 
Prezidentūra (nuotr. Fotodiena.lt/Roberto Dačkaus)

M. Kundrotas: neeilinė prezidentės veidmainystė 26

2012.05.22 17:03

2010 m. gegužę Vilniaus apygardos administraciniam teismui sprendžiant – ar leisti sostinės gatvėse homoseksualistų propagandos akciją, ką tik iškepta valstybės prezidentė Dalia Grybauskaitė griebėsi spaudimo, viešai pareikšdama, jog ši akcija turi įvykti. Pažeistas demokratinis valdžių atskyrimo principas, teismų ...

Gairės: Dalia Grybauskaitė, Valdas Adamkus, Vitalijus Kondratjevas, Tautininkų, Marius Kundrotas, D. Grybauskaitė, Pilotas Kristų, Poncijaus Piloto,

 
Saulius Stoma (nuotr. Elta)

Saulius Stoma: valdžia „ne prie ko“ ir daržovių visuomenė 14

2012.05.22 09:28

Sunku komentuoti tai, kas taip absurdiška ir šlykštu. Vaiko prievartavimas visos Lietuvos akivaizdoje, aukščiausiai valdžiai nusisukus, o daliai žiniasklaidos bandant įteigti, kad taip ir turi būti, - didesnė trauma nei svetimos kariuomenės įsiveržimas.

Gairės: ne prie ko, brandaus amžiaus moterys, pakabintos, Virginija Baltraitienė, Sauliaus Skvernelio, Vytauto Lansbergio, L. Stankūnaitės. Tad, Irenos Degutienės,

 
Mečislovas Zasčiurinskas (nuotr. asm. archyvo)

M. Zasčiurinskas: apie ką nutylėjo Premjeras? 11

2012.05.21 16:37

Vyriausybės ataskaitą, praėjusią savaitę pristatytą Premjero Andriaus Kubiliaus, jau spėjo įvertinti daugelis politikos apžvalgininkų. Nors politologai vyriausybės vadovui pelnytai raitė prastus pažymius, bet kelias svarbias detales paminėti pamiršo.

Gairės: Premjeras, Andrius Kubilius, ekonomikos augimas, skurdas, minimalus atlyginimas, šildymo sezonas, energijios taupymas,

 
Seimo narys Vidmantas Žiemelis (ELTA nuotr.)

V. Žiemelis: nestumkime Lietuvos vėl į Rusijos glėbį 1

2012.05.21 14:16

Atominės elektrinės statybai pritarčiau tuo atveju, jeigu, pastačius AE,  Lietuva realiai taptų energetiškai nepriklausoma ir  mūsų energetinės sistemos sinchroniškai galėtų įsijungti į Europos tinklus. Taip pat pritarčiau, jei atominės elektrinės statyba būtų ekonomiškai pelningas projektas, be kita ko ...

Gairės: Atominė elektrinė, Visagino atominė elektrinė, AE, Hitachi, energetika, energetinė nepriklausomybė, Vidmantas Žiemelis,

 
V. Uspaskich (nuotr. Elta)

V. Uspaskichas: ar dėl to, kad žmonės nebetiki savo valstybe, esu kaltas aš? 354

2012.05.10 16:19

Neseniai žiniasklaidoje paskelbus politikų populiarumo reitingus paaiškėjo, kad antrą vietą po prezidentės Dalios Grybauskaitės užima Darbo partijos lyderis Viktoras Uspaskichas. Į šią žinią audringai sureagavo esantys reitingų lentelės apačioje politiniai oponentai ir įvairaus plauko ekspertai. Apie tai, kaip jis pats ...

Gairės: V. Uspaskich, Darbo partija, teisėsauga, teisėjai, tyrimas, valdžia, juodoji buhalterija,

 
D. Paukštė (ELTA nuotr.)

D. Paukštė: tampame chameleonų kraštu? 11

2012.05.10 14:26

Nors „Lietuvos balso“ konkursas dar ir nesibaigė, bet pirmieji jo rezultatai patvirtino seną tiesą: Lietuva - tikras švogerių kraštas. Tautiečiams suteikta teisė balsuojant rinkti konkurse dalyvaujančius dainininkus, manau, patyrė visišką fiasko ir pašiurpino dainininkų mokytojus: talentingiausi dainininkai iš konkurso ...

Gairės: Lietuvos balso, pergalės, neverslioms, pasiekimų, Tėvynės Sąjungai, Lietuvos  Respublikos, kairioji, Tvarka ir teisingumas,

 
Seimo narys Valdemaras Valkiūnas (nuotr. Elta)

V. Valkiūnas: Europos reikalų komitetas – valstybingumą griaunantis Briuselio buldozeris 6

2012.05.09 22:40

Šią savaitę Seime bus svarstomas dokumentas, anot jo kūrėjų, turėsiantis būti „pagrindinis planavimo dokumentas, su kuriuo turi būti derinami valstybės planai, programos ir kitos viešosios iniciatyvos“. Tai yra porą metų rengta Lietuvos pažangos strategija „Lietuva 2030“, prie kurios atsiradimo prisidėjo ne tik politikai, ...

Gairės: Lietuva 2030, A. Medalinsko, Petro Auštrevičiaus, P. Auštrevičius, Europos Sąjungai, Valdemaras Valkiūnas, Europos Sąjungoje,

 
A. Šemeta (nuotr. Fotodiena.lt/Roberto Dačkaus)

A. Šemeta: Europos ekonomikai reikia mažiau ginčų ir daugiau sprendimų 2

2012.05.09 11:01

Šiandien minime Europos dieną –Europos vienijimosi 62 metų sukaktį. Per tuos metus Europa nuėjo ilgą augimo, stiprėjimo, integracijos ir plėtros kelią. Palyginti neseniai į jį įsiliejusi Lietuva tapo svarbių Europos sprendimų partnere ir net reformų pavyzdžiu kitoms šalims.

Gairės: Europos Komisija, ES, BVP, Algirdas Šemeta, skaitmeninės darbotvarkės, ekonomika, sprendimai,

 
Aloyzas Každailevičius (nuotr. asm. archyvo)

A. Každailevičius: dujų terminalas – klaipėdiečių nuvertinimo pavyzdys (II) 2

2012.05.08 12:00

Kaip besibaigtų Suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo projektas – ar prie Kiaulės Nugaros, ar Butingėje, ar niekaip – valdantieji konservatoriai-liberalai jau atskleidė savo cinišką požiūrį į klaipėdietį. Ekonominiai Vilniaus ponų interesai – aukščiau žmogaus ir žemės, ant katros Klaipėdą kuriam.

Gairės: Klaipėdos nafta, SPAV, PAV, dujos, terminalas, grėsmė, teisė,

 
Mečislovas Zasčiurinskas (nuotr. Elta)

M. Zasčiurinskas: Kaunui kontrabanda brukamas atliekų deginimas? 3

2012.05.08 11:53

Kauno miesto ir rajono valdžia privalo aiškiai atsakyti į gyventojų klausimą: kokius kiekius atliekų numatoma sudeginti Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje planuojamoje jėgainėje, kurią statys įmonė „Fortum Heat Lietuva“.

Gairės: Fortum Heat Lietuva, Andrius Kupčinskas, M. Zasčiurinskas, A. Kupčinskas, Kaunas, atliekos, deginimas,

 
Saulius Stoma (nuotr. Elta)

S. Stoma: Lietuva – motina, mylimoji, mergaitė 6

2012.05.08 09:57

Motinos dienos išvakarėse galėjome pasiskaityti profesorės Dalios Leinartės minčių apie lietuvišką šeimą. Mane ypatingai sudomino šalutinė tema: tautinio atgimimo šauklių požiūris į tėvynę, kaip į jauną merginą, mylimąją. Tai Europoje beveik unikalus reiškinys. Paprastai tėvynė suprantama kaip motina. Vokiečių tautos ...

Gairės: Laisvę Lietuvai!, liberalus, motinos tėvynės, Romo Kalantos, Vinco Kudirkos, Saulius Stoma, Lietuva,

 
Pinigai (nuotr. BTV)

J. Valatka: kieno interesams tarnauja liberalai? 5

2012.05.07 17:40

Prasidėję debatai dėl suskystintų dujų terminalo projekto būsimiems dujų vartotojams atskleidžia valdančios koalicijos partijų požiūrį į projekto esmę.

Gairės: Lietuvos Konstitucijoje, tarnai, Lietuvos, žmonės, pagalba, socioekonomika, politika, kultūra,

 
PUSLAPIAI: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 paskutinis>> Archyvas
 
 
 
 
 

Dienos klausimas

Ar džiaugiatės šalta vasaros pradžia?

 
 

Laisvalaikis Lietuvoje

 
 

Aktyviausias savaitės komentatorius

Šimtas penkiasdešimt pirmasis nugalėtojas - Karolis
 
 
Orai TV programa Valiutų kursai Kuro kainos Darbo skelbimai Skelbimai Įmonės Video Skundai Studijos Mama Žodynas Sveikinimai