Pirmasis pasaulyje šokoladas iš kupranugarės pieno. (REUTERS/Scanpix nuotr.)
Bendras amerikiečių ir švedų tyrimas patvirtino, kad širdies smūgį patyrusiems ligoniams šokoladas sumažina mirties nuo širdies ligų tikimybę.
Šokolado valgant du ar tris kartus per savaitę, mirštamumas nuo širdies ligų mažesnis 66 procentais, o jei šokolado vartojama rečiau, rizika mažėja ne taip ryškiai, rašoma tyrimo ataskaitoje, kurią paskelbė žurnalas „Journal of Internal Medicine“.
Mokslininkai teigia, kad šis tyrimas yra pirmasis, kuriuo įvertinamas šokolado vartojimo poveikis širdies smūgį patyrusių vyrų ir moterų sveikatai, praneša nutraingredients.com. Apskritai, pastaraisiais metais antioksidantų turtingo šokolado nauda įrodyta įvairiais tyrimais.
Mokslininkai tyrė 1169 diabetu nesirgusius ir pirmąjį širdies smūgį patyrusius švedus. Jie dvylika mėnesių pildė klausimyną apie šokolado vartojimą, o po to buvo stebimi aštuoneris metus.
Gauti duomenys parodė, kad jei šokolado vartojama kartą per mėnesį, iki vieno karto per savaitę ir dukart ar dažniau per savaitę, tai atitinkamai susiję su 27, 44 ir 66 procentais mažesniu mirštamumu nuo širdies ligų.
Naujienos




















Venera 2009-08-22 17:42
reiks eit pirkt šokolado :D
2009-08-19 14:08
Sokoladas nieko bendra su kava neturi. Nebent tik tiek, kad kakavmedziai auga toj pacioj platumoj :)
vissarion.eu 2009-08-18 18:03
Gal gerina, o gal negerina, bet jis daugiau kenkia, nei duoda naudos, nes kava yra narkotikas ir...
ciu 2009-08-18 12:58
svarbiausia valgyti kokybiska sokolada, o ne bet koki, kur pilna chemijos :)